Gå til innhold

Prompet under trening =(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Poster anonymt i dag. Jeg hadde nå nettopp en personlig treningstime hvor jeg ble kjørt veldig hardt. Vel, i den ene pausen klarte jeg ikke å unnlate å prompe. Takk gud uten lyd tenkte jeg, men så kom lukten. Det var ikke en god lukt for å si det sånn, og jeg er helt sikker på at den personlige treneren kjente lukten. Jeg ble skikkelig flau, heldigvis kan jeg ikke rødme, har aldri skjedd, så det gjorde jeg ikke. Men iom. at det var så åpenlyst at jeg hadde gjort det, var det rett før jeg valgte å si noe, men så klarte jeg ikke alikevel. Hva tror dere ? Syntes treneren dette var grusomt ? Eller er de kanskje vant med at slikt kan skje ? Huff jeg er så flau at jeg har lyst å dø...jeg skal jo dit mange ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må le litt altså. Ikke meninga :sjenert:

Skjønner godt at du er flau! Jeg tror faktisk det kunne blitt verre om du hadde "tatt det opp"

Bare glem det. Trenere fiser de også. (lett for meg å si ja)

Har ei venninne som slapp en svært høylydt og stinkende en under første sex med ny type. Du får trøste deg med at det sikkert var MYE flauere. :ler:

Endret av capricorn74
Skrevet

Poster anonymt i dag. Jeg hadde nå nettopp en personlig treningstime hvor jeg ble kjørt veldig hardt. Vel, i den ene pausen klarte jeg ikke å unnlate å prompe. Takk gud uten lyd tenkte jeg, men så kom lukten. Det var ikke en god lukt for å si det sånn, og jeg er helt sikker på at den personlige treneren kjente lukten. Jeg ble skikkelig flau, heldigvis kan jeg ikke rødme, har aldri skjedd, så det gjorde jeg ikke. Men iom. at det var så åpenlyst at jeg hadde gjort det, var det rett før jeg valgte å si noe, men så klarte jeg ikke alikevel. Hva tror dere ? Syntes treneren dette var grusomt ? Eller er de kanskje vant med at slikt kan skje ? Huff jeg er så flau at jeg har lyst å dø...jeg skal jo dit mange ganger.

Uff!! Skjønner at dette var flaut, men antageligvis er dette noe trenerne har opplevd mange ganger! Man presser og spenner kroppen, og da er det jo ikke så rart at man lekker litt en gang i blant. :klemmer:

Skrevet (endret)

Nei, ikke bry deg om sånt :)

Har sluppet en real en selv da jeg tok i litt for hardt på skulderpress, det samme ved knebøy. Og jeg aner ikke hvor mange av andres utluftinger jeg har hørt/merket opp igjennom åra, men du glemmer jo det tre sekund etterpå.

Alle som har hatt skikkelig mageknip og vært oppblåst/forstoppet vet hvor kurant det er når ting fungerer og det faktisk kommer ut. Vi er da bare mennesker, og jeg synes det er litt hysterisk hvordan vi reagerer på naturlige kroppsfunksjoner innimellom (det betyr ikke at man ikke viser oppdragelse, høflighet, respekt og er renslig).

Endret av bergans
Skrevet

Alle har vel sluppet en smyger eller to. Men for å sitere den store vismannen Mark Rippetoe:

"I strongly advise against intentionally farting whilst moving heavy weights. Sometimes -- especially under those circumstances -- farts have a solid center."

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, ts her, men hvordan i all verden skulle det siste svaret der hjelpe meg ? Selv om det var litt morsomt da he he. Jeg er like flau enda jeg, og tenker at han sikkert aldri glemmer det. Han hørte ikke lyd, det gjorde det nesten verre, plutselig bare sneik lukten seg frem, og den var ikke god for å si det mildt. Uff å uff

Skrevet

Jeg er like flau enda jeg, og tenker at han sikkert aldri glemmer det.

Han har garantert opplevd det før. Mange ganger. Tror du må til med sterkere krutt for å bli minneverdig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff, føler med deg!

Jeg prompet en gang da jeg ble massert av en massør. Da lå jeg på benken, på magen, kun iført truse.. Tror det er sjelden jeg blir så flau som jeg ble da.. :(

Skrevet

Huff, føler med deg!

Jeg prompet en gang da jeg ble massert av en massør. Da lå jeg på benken, på magen, kun iført truse.. Tror det er sjelden jeg blir så flau som jeg ble da.. :(

Så flaut!! Hva sa/gjorde du da?? :rodme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff og huff TS her.... jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg har 17 timer igjen med treneren, han er en ung gutt på min alder, jeg er en jente hvis jeg ikke nevnte det. Det gjør ikke saken bedre liksom !

Fadern...

Skrevet

Det er jo helt normalt, husker en gang jeg slapp en brakfis når jeg trente hengende beinhev. Det var små flaut, men shit happens.

Er jo egentlig ikke noe spes å tenke over, det skjer med alle når de presser kroppen. Du strammer noen muskler og fise ringen slapper av!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hehe ser den, men alikevel, tror akkurat det der er HELT annerledes for gutter enn det er for jenter. I tillegg, om du som gutt farta mens du ble trent med av en mann, er det noe annet enn for meg som jente som ble trent av en gutt.

JESUS så flaut...og husk, hadde det bare vært lyd, men her er det snakk om stillepromp med snikende stank haha...huff nå må tom. jeg le. Hilsen TS

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så flaut!! Hva sa/gjorde du da?? :rodme:

Jeg sa ingenting, men turte ikke se henne i øynene og beveget meg kjapt derfra. Grusomt flaut!! :rodme:

Skrevet

Treneren din har helt sikkert opplevd det før! Hun tenker helt sikkert ikke på det. Ikke vits å nevne det neste gang, synes jeg. Men skjønner godt at du ble flau da, det hadde jeg også blitt.

Har opplevd noe lignende selv en gang. Jeg var på en gruppetime hvor vi drev med veldig hard trening, og så skulle vi gjøre noen øvelser med partner. Jeg fant en tilfeldig jente å være partner med, og midt i øvelsen prompet jeg. Det var lydløst, men luktet ganske ille. Da ble jeg flau da... fy søren! :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar du over her. Ts her, tror du misforstor, jeg er en jente og han er en gutt, treneren er altså gutt og jeg jente...derfor ble dette ekstra ille :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...