Gjest _me_ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 blir egentlig litt oppgitt.. Er man kvinne så blir man stempla med en gang.. Mannfolk som roter litt rundt er "helt greit" liksom, mens hvis ett kvinnfolk som har sine behov blir stempla som hore, ludder, tøs,og sånn med en gang.. Og jeg prater nå om single mennesker, ikke dem som er sammen med noen.. Syns d blir for dumt.. vi har da alle våre behov, og i d store og d hele så har faktisk talt ikke folk noe som helst med annet enn å ha nesa si i sine egene saker... noen har større behov enn andre.. hvorfor ikke bare godta d da.. Er ganske sikker på at veldigveldig mange som sitter og uttrykker seg, og slenger ut dritt, og stempler, dem må feie for egen dør først og fremst... noe som heter at på andre kjenner man seg selv.. Slutt og døm folk, slutt med å stemple, pass deres egene saker.. Kvinnfolk også er fæle på d med og dømme og stemple andre kvinnfolk.. slutt med d.. godta folk som dem er... og jeg gjentar meg selv nå... på andre kjenner man seg selv...
grafenberg Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hvis du haddde tatt turen utafor døra mer enn 2 ganger hvert tiår hadde du fått med deg at folk egentlig ikke tenker sånn lenger. kanskje utpå bygda hvor man ikke har sex før ekteskap og en overkjørt rotte egner seg fint til middagsmat.... regner med du heller ikke er en bra forumbruker siden du ikke har søkt på den samme tematikken du blåser ut av alle proporsjoner nå BLÆ!
Nikken Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Det er faktisk sant. Kvinner som ligger mye rundt blir sett på som løse horer (til tross for hvor langt vi er kommet i dagens samfunn), og menn som ligger rundt får street cred. Dette gjør dog ting betraktelig enklere for meg: så lenge jeg kommuniserer at jeg ikke dømmer, ikke er ute etter et forhold men en natts moro, er god i sengen og ikke kommer til å fortelle om knullet til alle og enhver - så får jeg en god del sex. :D Så for min del skal samfunnet bare være slik til jeg gifter meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå