Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 traff en herlig mann for en tid tilbake. hadde det bare såå fantastisk sammen. var ikke samboere. han ga meg vanvittig mye. følte at jeg hadde truffet mannen i mitt liv i en alder av 36 år. etter ca. to år fikk jeg en sms hvor han skrev : det er slutt. elsker deg ikke, og har aldri gjort det. min verden raste. tiden leger alle sår, men klarer ikke la være å tenke på ham. og det gjør jeg hver eneste dag. har nå samboer som jeg ikke vil bytte ut for alt i verden, og skjønner ikke at tankene om min x-kjæreste kan forsvinne. han må ha gjort noe med meg!!! noen der ute som opplever det samme? noen som vil dele tankene sine om det med meg? hilsen ei med for mange tanker.
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #2 Skrevet 16. september 2003 kanskje det er måten han gjorde det slutt på som egentlig plager deg? Og dette at han sa han aldri har elsket deg, at det er vanskelig for deg å forsone deg med dette, at du ønsker å konfrontere ham, få en demanti på noe du føler ikke kan stemme?
Gjest Tuuni Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Ja jeg kjenner meg delvis igjen i det du skriver, og det er en sann helvete. Men vil du dele noen tanker om hvordan du klarte å finne deg en ny samboer, å i tillegg ha sex med han? Syns egentlig du er kommet langt i prossesen For mitt vedkommende er det pr. i dag helt uaktuelt. Klarer ikke tanken på noen andre en han, enda jeg vet at der er det ikke håp. Klart han har rørt noe ved deg, siden du har han så "nær" i tankene, og så lenge etterpå. Håper jeg slipper å bruke så lang tid på mitt "helvete", for det er slik det oppleves.
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Det trøster faktisk å ikke være alene. Men samtidig ikke. For å gå rundt å tenke på/savne noen i to år??? Det ble slutt for et halvt år siden, og det går nesten ikke et sekund av dagen uten at jeg tenker på han... Vondt! Hvor lenge skal en gå rundt og ha det sånn, da? aaargh! *sukk*
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 hei igjen. klarte faktisk å finne meg en ny kjæreste. tror at det var fordi de er veldig forskjellige. min nåværende føler jeg meg sikker og trygg på. kjente ikke den store forelskelsen, men ble fort utrolig fort veldig glad i han. min x kunne være fraværende til tider på mange måter. tror kanskje han var mer lik meg. like barn leker best, sies det, men jeg vet ikke helt i lengden. mulig måten han gjorde det slutt med meg, gjør at han ikke slipper. tusen spørsmål jeg ikke fikk svar på. prøvde å få kontakt med han etter bruddet, men han ville ikke. hadde ikke gjort han noe heller..... ikke alltid man kan forstå seg på...menn. noen er kanskje ikke så enkle heller som det sies.? hilsen meg.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 kanskje du bør sette deg ned å tenke på det negativet i stedet for å glorifisere han slik du gjør? Jeg kan ikke tro at en mann som bare sender en sms når han skal gjøre det slutt, er så fantastisk som du vil ha det til. Tenk over hele forholdet deres, og ikke bare det positive som du nå har i fokus? kankje det var måten han gjorde det på, eller at du rett og slett ble vraket, mennesker reagerer forskjellig, men må si at det var en direkte frekk måte å gjøre det slutt på uten å ville snakke med deg i ettertid. Det er helt utrolig hva enkelte typer gjør med oss kvinner desto verre de er desto mer interessert blir vi sitt deg ned å tenk på hvordan han EGENTLIG var
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 kanskje det er måten han gjorde det slutt på som egentlig plager deg? Det tror jeg også. Du har ikke fått "closure", på en måte.
Suzy Skrevet 18. september 2003 #8 Skrevet 18. september 2003 Det tror jeg også. Du har ikke fått "closure", på en måte. Støtter disse kloke damene. Det er vanskelig å gå videre når du sannsynligvis innerst inne er sint og sår fordi du føler han har brukt deg og lurt deg. Kanskje du skulle få tatt et oppgjør på en eller annen måte - om ikke noe annet få fortalt ham at du har det utrolig bra nå og at du syns han kunne ha latt deg få det bra med en annen enn han litt før - istedet for å holde deg fanget i falskhet... :evil: Suz :blunke:
Plomma Skrevet 19. september 2003 #9 Skrevet 19. september 2003 Sånn hadde jeg det også.... Gikk i tre år og tenkte på x'n, selv om jeg hadde ny samboer! Tilfeldigvis møtte jeg x'n ute på byen, det var da slutt med min nye samboer, og jeg ble med han hjem! Fant ut at jeg ikke jhadde følelser for han, annent enn at jeg var bitter på for måten han hadde dumpet meg på... Denne gangen ville han mer, men ikke jeg, så jeg dumpet han tilbeke på en enda verre måte! Har ikke tenkt på han siden! Så det ligger nok mye i det at du ikke har fått en skikkelig forklaring, så du ikke klarer å bli skikkelig ferdig med han...
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Hvilken verden vi lever i. Folk blir "kjærester" og folk "gjør det slutt" via sms? Halloen, er vel ikke rart at forhold ryker..... ?? Jeg er selv ei som elsker alt som har med flørting på sms, mail, nett osv. Er ikke like dyktig på sånt i RL. MEN om jeg skulle bli ilag med en gutt eller kutte han ut så er det enten face 2 face - eller i verste fall over telefon (kan jo være avstander som gjør ting vanskelig...). :-? Hadde jeg fått en sms som denne gjesten som skrev innlegget så hadde jeg blitt provosert og ikke giddet bruke mer energi på han! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 Hadde jeg fått en sms som denne gjesten som skrev innlegget så hadde jeg blitt provosert og ikke giddet bruke mer energi på han! Så enkelt er det så avgjort ikke! Har du først fått en i hodet, en som er der hele tiden, med deg overalt, du sovner med tårer, sorg og savn, våkner på natta at personen er med deg, sovner igjen med samme lengsel og håp, utmattet. Står opp om morgenen, den første tanken er personen, savnet sorgen og tårene igjen kommer. Ja da har personen virkelig betydd mye for deg. Og det værste, hvordan vedkommende oppfører seg mot deg er overhodet ikke av betydning. Kaster ballen videre, er det noen som forstår hvordan man kan ha det, ha forståelese for at det virkelig går ant og skjønner hva saken egentlig dreier seg om???
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2003 #13 Skrevet 23. september 2003 Kaster ballen videre, er det noen som forstår hvordan man kan ha det, ha forståelese for at det virkelig går ant og skjønner hva saken egentlig dreier seg om??? Ja, absolutt! :cry:
Suzy Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Kaster ballen videre' date=' er det noen som forstår hvordan man kan ha det, ha forståelese for at det virkelig går ant og skjønner hva saken egentlig dreier seg om???[/quote'] Er det ikke flere som allerede har gitt uttrykk for akkurat det????? Hva er du ute etter? Suz :o
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Hva er du ute etter? Kanskje den berømte fasiten? Vent å se Suzy!
Suzy Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Kanskje den berømte fasiten? Vent å se Suzy! Tror ikke det er så mye mer komplisert enn det jeg (og flere andre) har svart.... Du trenger å få avsluttet dette på en annen måte. Jreg skjønner fryktelig godt hva du mener jeg og det beste rådet jeg kan gi er å legge opp til å få hevdet deg (nei ikke hevnet, men hevdet) overfor ham og få "set the record straight"... Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå