monamonalisa Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei. Har søkt litt i forumet og kommet over mye kjekt folk har handlet på ebay. Endel av trådene er riktignok gamle, så linkene er ofte døde, derfor poster jeg en ny trå om temaet. Hva har du handlet på ebay til ditt bryllup?? Kjempebra om dere kan sette inn linker også, så vi andre som er helt grønne på ebay kan klikke i vei og få masse inspirasjon og ideer. Jeg er for eksempel ute etter korsett og har søkt litt på ebay, men er så i tvil.... Noen som har erfaringer med det? Ellers er det jo mye å få kjøpt der har jeg skjønt: undertøy, slør, underskjørt, kaketopper, duker, pynt etc-etc.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Vil anbefale etsy.com også, jeg. Jeg har kjøpt litt pynt der, kjøpte akkurat 3000 silkeroseblad der, for 265 kroner inkludert frakt, og du kan finne utrolig mye annet fint også Disse: http://www.etsy.com/view_transaction.php?transaction_id=28318620 Kjøpte også en haug med muffinsformer til bryllupet der, fra denne selgeren: http://www.etsy.com/shop/CupcakeSocial Etsy har kanskje gjerne en del som er "litt ekstra", ikke bare helt grunnleggende ting, og derfor en del som koster litt ekstra også. Om du søker under "supplies" finner du allikevel utrolig mye enkelt som kan brukes på mange kreative måter.
ffjellrev Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg har kjøpt kjolen min http://global.ebay.com/White_Satin_Wedding_dress_Bridesmaid_Prom_Bridal_Gowns/320484240805/item Betalte 950,- for den. Positivt: - passer perfekt til meg, skreddersydd, - pent sydd, har ikke følelsen av at den faller fra hverandre. Broderiene er veldig fine. - fin kjole, jeg har fått mange komplimenter for den - veldig billig. Synes det er deilig å ikke være livredd for å ødelegge den, tross alt ingenting å tjene på å selge den etterpå. Negativt: - har ikke det samme stive kosettet som i mange av de dyre kjolene. I begynnelsen var jeg litt skuffet, men etter å ha prøvd den noen ganger synes ikke det gjør så mye. Vurderer å kjøpe et korsett bare for å se hvordan det vil se ut under, men det spørs om budsjettet rekker så langt. - bildene som ligger ute er dårlige, vanskelig å se hvordan kjolen egentlig ser ut. Jeg hadde feks ikke lyst på en kjole med tyllskjørt - det har jeg nå. Og til den prisen kunne jeg i krisetilfelle bestilt en ny (14 nye faktisk, hvis man sammenlikner med den jeg prøvde i butikken...) - noen småting som en ødelagt glidelås, en hekte som mangeler, noen løse tråder. Ikke noe jeg ikke kan fikse selv. - hadde vært veldig kjekt å kunne gå i en butikk og få tips til slør som passer til osv. Underskjørt: Kjøpte 2 underskjørt fra angelsbridal. Et extra full A-line og et 3 hoop. De skal være 38-40"= 100cm som jeg tror er standardlengde. Jeg er 182 cm, så de når meg til midt på knærne. Burde ha tenkt litt lengre før jeg kjøpte de. Men de er fint sydd og er ikke redd for å anbefale de til noen med kortere bein. Betalte 400-450 for begge inkludert frakt. Er billig på ebay, men har blitt litt skuffet endel ganger. Hadde jeg hatt et større budsjett ville jeg heller kjøpt via Finn el, så kan må se på og prøve først.
Tigerlily Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg kjøpte kjolen jeg skal ha på festen (etter middag & vielse) på etsy! Sitter perfekt unntatt over brystet (var nok sydd til noen med noget større brystparti enn meg) og kostet meg 3500kr inkludert frakt og toll. Er veldig fornøyd, og det koster ikke så veldig mye å få den sydd litt om i brystpartiet. Kommer til å kjøpe litt mer stasj fra etsy tenker jeg, invitasjoner og sånne ting.
MiniBill Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg kjøpte noe skikkelig fine kaketopper på etsy og har tenkt til å kjøpe slips til brudgommen der. De har så mye fint at jeg sikkert kommer til å kjøpe mer. ;-) Kaketoppene kostet 300,- inkludert frakt og er håndlagd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå