stolt mor Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hej på er. Ska gifta mig nu i augusti och tror jag har hittat min drømmekjole... eftersom inte budget är oändligt så var det passande att detta var en kjole man kan få sydd i Kina... Det jag undrar på är om nån här inne har eller känner nån som har användt sig av denna selgeren: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=20099295 Tacksam för all hjälp jag kan få ha en superfin dag allihopa
Shamira Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hmmm, jeg vet ikke hvor du bor, men jeg kan tipse deg om en dame i Bergen, Tanjas bruderom, hun er kjempebillig og har kjoler fra ca 4000-------------- 10 000. Hun har en rekke annonser på finn.no Mange har vært heldige med Kina kjøp, men jeg var uheldig. Min selger viste seg å være en svidler. Så jeg ville sjekket nøye om dette. Men som sagt så kan man være heldig, de fleste er det. Men igjen, nydelige kjoler
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg bestillte min på jkdress.com. Betalte 2500 for en nydelig kjole og bolero inkl frakt. Kjolen sitter som et skudd! Det tok 4dager fra kjolen ble sendt til jeg fikk den (og det var midt i askestoppen!)
Auri Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Skal du ha en billig kjole, vil jeg anbefale disse: http://stores.ebay.com/Cinderellas-Bridal-Shop
Manuela Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Jeg fikk min kjole i dag!!! Bestilt hos Store of dress. Fint sydd, og (faktisk) litt mer praktisk enn originalen, siden de har sydd inn cuper og jeg slipper å bruke BH i den:) Fortsatt litt usikker på om det virkelig er DEN kjolen, men fant ut det var verdt å ta en sjanse. Har betalt rett i underkant av 1900 kroner. Eneste jeg er misfornøyd med er at jeg betalte ekstra for å få den på en måned, bestilte 9. mars og fikk den i dag.
stolt mor Skrevet 29. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2010 Tack för alla svar och råd Verkligen jättesnällt av er. Jag har kollat mycket på Finn de sista dagarna och jag vet att jag snart måste bestämma mig, blir bara otroligt splittad... Men verkligen tack alla
Sunshine Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Jeg fikk min kjole i dag!!! Bestilt hos Store of dress. Fint sydd, og (faktisk) litt mer praktisk enn originalen, siden de har sydd inn cuper og jeg slipper å bruke BH i den:) Fortsatt litt usikker på om det virkelig er DEN kjolen, men fant ut det var verdt å ta en sjanse. Har betalt rett i underkant av 1900 kroner. Eneste jeg er misfornøyd med er at jeg betalte ekstra for å få den på en måned, bestilte 9. mars og fikk den i dag. Akkurat det er jo ikke så rart da. Vi har hatt "litt" problemer med luftveiene i det siste De har jo ikke kjolen hengende ferdig så de må sy den først også.
Gjest Spinell Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Akkurat det er jo ikke så rart da. Vi har hatt "litt" problemer med luftveiene i det siste De har jo ikke kjolen hengende ferdig så de må sy den først også. Jammen "luftveisproblemene" startet etter at hun skulle fått kjolen Kan kjolen ha ligget lenge i tollen?
Sunshine Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Ja det kan den. Husk at produsenten ikke kan styre postgangen. Følg heller med på når de poster varene, fremfor når den kommer.
Sørlandsmamma Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Nå har ikke jeg sett på den annonsen du la inn. Men jeg leste for noen dager siden om en dame på Vestlandet som var blitt tatt for svindel ifm salg av brudekjoler på nett... Jeg ville i hvertfall sjekket det grundig! Jeg har hørt om flere som er veldig fornøyd med jkdress. Lykke til!
Manuela Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Akkurat det er jo ikke så rart da. Vi har hatt "litt" problemer med luftveiene i det siste De har jo ikke kjolen hengende ferdig så de må sy den først også. Hei:) Kjolen min lå askefast noen dager i Shanghai (fulgte den via UPS hele veien), men det var IKKE asken som gjorde at den var forsinket. Da jeg etterlyste den (fem uker etter bestilling..) var reaksjonen mer; aha, når trenger du den? Fikk forklart at jeg er usikker på om det er den rette kjolen og at jeg trengte den ASAP.. Da fikk de rompa i gir og sydde og sendte den i løpet av fire dager!
Seriina Skrevet 12. mai 2010 #12 Skrevet 12. mai 2010 Er det virkelig vanlig å kjøpe brudekjole på nett? Hva med prøving og passing da? Og mye kan se fint ut på bilde, men ikke i virkeligheten mtp utførelse og materiale. Mye penger å spare ja, men skjønner ikke at folk tør...? :gjeiper:
PinkAngel83 Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har også bestilt kjole på jkdress.com.. Nå for tiden er den i Oslo.. Ble sendt fra Shanghai i forigårs.. Kan si ifra om hvordan den var i stoffet/sømmene når den har kommet.. Bestilte også forloverkjole og brudepikekjoler..
PinkAngel83 Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Da har kjolene kommet.. De var NYDELIGE.. Kan dessverre ikke legge ut bilde av de da flere av mine venninner er her inne på forumet. Men er ihvertfall kjempefornøyd.. Med alle 6 kjolene. Eneste som mangler nå er underskjørt, men det ordner seg nok. Sømmene var fine og stoffet perfekt.. Ikke slik jalla tynt ekkelt stoff, men tykt og fint. Passformen var også perfekt.. Lykkelig liten soon to be brud nå altså Endret 19. mai 2010 av PinkAngel83
Snart Frue Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Hei TS! Siden det står at du må betale depositum så hadde jeg blitt MEGET skeptisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå