gard Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei Kona og jeg var i Berlin i påsken og jeg har lagt ut et reisebrev med bilder på http://gardkarlsen.com/Berlin_Germany_trip_report.htm . Jeg synes Berlin var en skikkelig flott by og dessverre fikk vi sett altfor lite av byen - men det betyr vel bare at jeg må reise på et nytt besøk ved en senere anledning ;-) Ta kontakt dersom du har noen spørsmål eller kommentarer. 1
Anglofil Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Spennende lesning. Har vært mye i Tyskland, men faktisk aldri inne i selve Berlin by. Fikk veldig lyst til å besøke byen nå. Mvh Yvonne
Arkana Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Takk for interessant reisebrev. Vi skal til Berlin i sommer, så det er godt med tips. Vi har tenkt oss en dagstur til Sachsenhausen også og muligens Potsdam hvis vi føler vi har tid.
gard Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Hei Ja, en tur til Sachsenhausen er en av de tingene som jeg virkelig hadde lyst til men som det ikke ble tid til. Men jeg får prøve å gjøre dette neste gang jeg drar dit ;-)
Lizzie83 Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg og ei venninne skal til Berlin i midten av juli. Skal bestille hotell nå, men hvor er det bra å bo? Vi ønsker å bo rimelig, men ha en god standard. Vi ønsker også å bo nærme shoppingmuligheter, og evt. litt uteliv. Hvilket område bør vi bo i da?
Kosteskaft Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har bodd her snart ett år, og rekker nok ikke se alt engang før vi flytter nordover. Så Berlin er stort ja! Stort men fantastisk.
Kosteskaft Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Takk for interessant reisebrev. Vi skal til Berlin i sommer, så det er godt med tips. Vi har tenkt oss en dagstur til Sachsenhausen også og muligens Potsdam hvis vi føler vi har tid. Tips: Se Babelsberg slott og park. Veldig nydelig! (ved Potsdam altså)
Kosteskaft Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Jeg og ei venninne skal til Berlin i midten av juli. Skal bestille hotell nå, men hvor er det bra å bo? Vi ønsker å bo rimelig, men ha en god standard. Vi ønsker også å bo nærme shoppingmuligheter, og evt. litt uteliv. Hvilket område bør vi bo i da? Hver av bydelene er jo nesten som en by i seg selv.. Så kommer veldig ann på hva slags "miljø" du vil ha. Friedrichain Prenzlauer Berg Mitte Kreuzberg Mitte er mest posh, og i mine øyner mest kjedelig. Hvor dere skal bo tja... http://www.nh-hotels.com/nh/en/hotels/germany/berlin/nh-berlin-city-west.html To ulike u-bahn linjer, kort til Kurfurstendam.
Wonders Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Reiser dit med fatter'n i våres, skal lese siden din! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå