Gjest tussa65 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Da har jeg akkurat fått c-serumet i hus. Men lurer på om dette skal oppbevares i kjøleskap eller romtemperatur. Står en ting på flaska og noe annet på esken. Jeg vil gjerne bruke dette serumet sammen med Exuviance serumet, og lurer da på hvilket serum som skal nærmest huden, altså på først?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Effekten av C serum varer 24t, så du trenger den kun en gang om dagen. Kanskje du kan ta ett serum om morgenen og ett om kvelden? Det er lurest for å oppnå best resultat. C serum bør helst oppbevares litt kjølig. Om det er varmt på badet ditt så sett det i kjøleskap eller på et kjølig rom
Gjest tussa65 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 (endret) En annen ting jeg lurer på er hvor lenge et c-vitaminserum er holdbart på flaske. Og noen erfaringer med OBAGI sitt serum. Endret 29. april 2010 av tussa65
Vill&Vakker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg har brukt Obagi sitt serum med kombinasjon med produkter fra Jan Marini. Liker serumet godt, det er endel drøyere enn Jan Marini sitt c vitamin serum. Jeg har en flaske i ca 3-4 mnd. Bruker det hver morgen.
Gjest tussa65 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg har brukt Obagi sitt serum med kombinasjon med produkter fra Jan Marini. Liker serumet godt, det er endel drøyere enn Jan Marini sitt c vitamin serum. Jeg har en flaske i ca 3-4 mnd. Bruker det hver morgen. Her er mange spørsmål: Har serumet en tendens til å bli gult, eller holder det seg blankt? Har lest her inne at hvis c-vit.serum blir gult, har det ingen effekt lenger. Oppbevarer du det i kjøleskap eller romtemperatur? Hvilken effekt synes du at du har fått av å bruke det? Kan man sole seg med det? Lurer veldig, da jeg akkurat har begynt å bruke det. Takk for svar!
Vill&Vakker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Serumet holder seg blankt, jeg oppbevarer det på badet men som noen andre her sier så kan det sikkert være lurt å oppbevare det litt kjølig dersom man har det varmt på badet. Jeg bruker serumet hver morgen og har solfaktor 30 over. Det jeg har lest om c vitamin og soling er at det bidrar til å beskytte huden. I forhold til synlig effekt så er det litt vanskelig å si men synes det gir huden litt mer glød. Når jeg begynte med serumet så kjøpte jeg mange andre produkter fra Jan Marini (rens, krem med aha syre, maske etc) så om det kommer av serumet eller av en kominasjon er vanskelig å si. Jeg tror nok det kommer av kombinasjonen av å bruke mange gode produkter tilpasset min hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå