Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

fotoprogram!

Anbefalte innlegg

Gjest smoothie22
Skrevet

heisann

ønsker og kunne redigere bilder, men photoshop er for stort for pcen min.. noe annet jeg kan bruke?

Skrevet

Gimp og Paint.NET er gratis programmer du kan prøve. Om de er like store som Photoshop vet jeg ikke.

Skrevet

Picasa, det er et veldi greit program, men en får ikkje redigert på langt nær så mykje som i ps. Der kan en blant anna lage kollaga :)

Skrevet

www.picnik.com

er gratis, og hvis du logger inn kan du gjøre ganske mye!

-og hvis du betaler kan du gjøre enda mer.

Skrevet

Elements, eller Lightroom. Elements er vel det største av disse to

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker picasa & photoscape, og syns jeg får gjort masse bra med de.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jer er også kjempefornøyd med picasa og photoscape, begge er gratis og man får gjort en god del med dem begge!

Skrevet

Adobe Aperture

Gjest Vito - nr to
Skrevet

heisann

ønsker og kunne redigere bilder, men photoshop er for stort for pcen min.. noe annet jeg kan bruke?

The Gimp er klart foretrukket av husets fem fotografer her. I tillegg brukes et "eldgammelt" et (altså minst seks - sju år :) ) når det "bare" skal fjernes røde øyne.

Skrevet

Photofiltre er en favoritt :P

Photofiltre Studio X er jo enda bedre, men det er ikke gratis.

Skrevet

Gimp er vel et av de du kommer nærmest Photoshop med. Men så finnes det jo Photoshop Elements også - den har de mest brukte funksjonene til Photoshop.

• 2 uker senere...
Skrevet

Et som du kan laste ned gratis og som er enkelt i bruk er Picasa. Photoscape er også et gratisprogram, og det jeg liker med det programmet er at du kan lage fine collager mer ferdiglagde maler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...