Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 okei, here's the deal. Vi møttes for noen mnd siden, hadde kjempekjemi fra første sekund, mange like interesser og prater kjempegodt sammen. Vi ble bedre kjent, men fant ut at ingen av oss var skikkelig over våre tidligere forhold (eksen hans lå med noen bak hans rygg). Nå har han flyttet til en plass som er 2 timers kjøretur fra meg, noe som gjør at det er lettere for oss å treffes. Han har det bedre i forhold til eksen, er mindre stresset nå og hjertet hans er litt mer helt. Problemet er at han har litt manglende følelser for meg. Og ja, jeg vet, du kan ikke styre følelsene dine. Man kan ikke få en mann til å føle noe han ikke føler. Men jeg ser hvor godt vi passer sammen, og jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å åpne øynene hans for meg. Et eller annet som kan få han til å innse at vi ville vært bra for hverandre. Noe som kan gi meg en sjanse. Jeg vet jeg kan prøve å spille "hard to get", men avstanden gjør akkurat det vanskelig, og jeg vil være der i livet hans, stille opp for han og vise at jeg kan være en venn frem til han blir klar for et forhold igjen. Timing spiller en sentral rolle her, jeg vet, men har dere noen andre tips?
Steinar40 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hva mener du med at han har litt manglende følelser for deg?
Suzy Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Være ærlig og ta det som det kommer?? Jeg holder en knapp på denne - du kan ikke manipulere, styre, overtale eller frembringe følelser som ikke er der, men du kan være tilstede i stor grad, så han ser at du er riktig når han er klar for det (om han blir klar for det). Er han åpen for det, så finn på ting sammen med ham, inviter ham på besøk, ta ham med ut osv. Om ikke noe annet så kan det bli et bra vennskap ut av det - og gode venner får man jo aldri for mange av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå