Gjest LittleMe85 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Holder nå på med musikken til bryllupsfesten. Vi har valgt å spille musikk fra en pc i stedet for et band. Tenkte å lage en spilleliste som kunne passe alle aldersgrupper og som alle kan danse til. Trenger noen forslag til hva musikk dette kan være? Jeg er helt blank på dette.. Alle tips tas i mot med stor takk:)
Gjest Pippelipp Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 vi gjør det samme. Jeg har kjøpt en hævv med 80-tallshits og slagere fra 70- 60-og til og med 90-tall. Sånn musikk hvor du tenker "å, deeeen jaaa!"
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Velg musikk som alle kjenner, uansett om de er 40 eller 20! Gå feks inn på vg.no på vg-lista, der kan du søke opp de mest populære sangene siden 50-tallet eller noe. Der kan du velge ut de beste partysangene! Ukjent musikk for folk med sær musikksmak slår ikke ann..det er bedre å ha litt småharry musikk, fordi det er det som tar av! Musikk som alle måå danse til. Dette er min ubearbeidede kladd til spilleliste: No one-Alicia KeysLambadaanglarnaLivin la vida locafame (låta)yeahDancing Queen - ABBACelebration - Kool and the GangWanna Be Starting Something - Michael Jackson Grease MegamixSummer Nights - Grease Last Dance - Donna SummerLet's Stay Together - Al GreenGlen Miller - Moonlight SerenadeDon't Wanna Miss a Thing – AerosmithAccidentally in Love - Counting The way you make me feel - Michael Jackson Livin' on a Prayer - Bon JoviLet's Get It On - Marvin GayeEarth Wind and Fire - SeptemberTear the Roof off the Sucka - Parliament Heart of Glass - Blondie Got to be Real - Cheryl Lynn Turn the Beat Around - Vicki Sue Robinson Take your Time (Do it Right) - SOS Band Ain't No Stoppin' Us Now - McFadden & Whitehead You Should Be Dancing - Bee Gees Let's Do The Latin Hustle - Eddie Drennon Ring my Bell - Anita WardAt Last - Etta James Hey Ya - Outkast Should I Stay or Should I Go - The Clash Brass Monkey - Beastie Boys Starry Eyed Surprise - Paul Oakenfold Jump Jive and Wail - Louis Prima Summer Wind - Sinatra Romeo and Juliet - Mark Knopfler Groove is in the Heart - DeeLite Burning down the House - Talking Heads Blitzkreig Bop - The Ramones Angels - Robbie WilliamsTommy tycker om mej - CarolaFeels like home - Dolly PartonPlay that funky music - Wild CherryYou’re the one that I want - Olivia Newton-JohnIt had to be you - Ray CharlesOne – U2I Get a Kick Out of You - Frank SinatraReturn to sender - Elvis PresleySweetest Thing – U2It Must Be Love - MadnessLet's Get Married – Al GreenLet My Love Open The Door - Pete TownshendPromise - CiaraYou're The Beautiful One - The PosiesHungry Heart - Bruce SpringsteenYellow - ColdplayWreckless Love - Alicia KeysGetting Married - NasAt Your Best (You Are Love) - AaliyahI Wished On The Moon - Ella FitzgeraldThe Nearness Of You - Norah JonesDancing In The Moonlight - Thin LizzyBanana Pancakes - Jack JohnsonPicture In A Frame - Tom WaitsForever In My Life - PrinceYou're My Best Friend - QueenWalk Through This World With Me - George JonesGod Only Knows - The Beach BoysI've Been Loving You Too Long - Otis ReddingForever Young - Bob DylanBrown Eyed Girl - Van Morrison "When A Man Loves A Woman - Percy Sledge"The Chicken Dance"I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch) - The Four TopsMy Girl - The TemptationsRaindrops keep fallin on my head - B.J. ThomasUnchaired melody - A.North/H.ZarekPretty Woman - Roy OrbinsonHeaven Is A Place On Earth - Belinda CarlisleDiggi Loo Diggi Ley - P JonesCan You Feel The Love Tonight - Elton JohnSixpence none the richer - Kiss me (kjempesøt popsang, litt rolig og dansete på en gang)Timbuktu - Strö lite socker på mig (herlig hip hop, romantisk tekst, fin rytme å danse som bare til)Jag trodde englarna fanns (Duett med Kikki Danielson) Ole IvarsI swear - All 4 oneThe Boys of Summer - EaglesIn My Dreams - WigWamLa det svinge - BobbysocksI want to be the only one - EternalFrämling - CarolaHound dog Elvis - Presley Fångad av en stormvind - CarolaI Am The One And Only - Chesney HawkesThe Final Countdown - EuropeDiggiloo diggiley - HerreysMargareta - Sten & StanleyIts My Life - John Bon JovieEvery little thing - Carlene CarterJolene - Dolly PartonGimme Gimme Gimme - AbbaEloise - ArvingarnaUmbrella- RihannaIn your arms - Kylie MinogueSet me free - Kim WildI want to dance with somebody Whitney HoustonFinal countdown - EuropeLiving on a Prayer - Bon JovieNå blir det liv (RAI, RAI) - DDELivin la vida loca - Ricky MartinBra vibrationer - Kikki DanielsonHon gör allt för att göra mej lycklig - Tomas LedinI´ll be there for you - Rembrandts/friends themeJag ringer på fredag - Sven IngvarsLika hopplöst förälskad - Tomas LedinMichelangelo - Björn SkifsRing Ring - ABBASummer of ´69 - Bryan AdamsTvå mörka ögon - Sven IngvarsVingar - Micke RickforsWhen you´re gone - Bryan AdamsYou give love a bad name - Bon JoviJump - Van HalenDiverse dansband laterJørn Hoel - Har en drømUlf Undell - Öppna landskap More than anyone" av Gavin DeGraw til brudedansen. Utrolig fin sang med et tema som passer perfekt! Også "We are man and wife" av Michelle FeatherstoneBeatles - twist and shoutRaindrops keep fallin on my head - B.J. Thomas(They long to be) Close to you - Matt MunroStone me (Into the groove) - Trombo ComboThe "In" crowd - Percy Faith & His orchestraA taste of honey - World of Tijuana the mexicansMas que nada - Sergio Mendes & Brasil ´66Light my fire - José FelicianoDo you know the way to San José - Ron GoodwinAnyone who had a heart - Burt BacharachSummer Breeze - Ray ConniffThe windmills of your mind - Noel HarrisonComment te dire adieu - Francoise HardyUn homme et une femme - Francis LaiJeruslam - Herb AlpertCall me - Chris MontezAmerica - Trini LopezAlone again (naturally) - Gillbert O´sullivanWives and lovers - Jack JonesSouth american getaway - Burt BacharachI say a little prayer - Aretha FranklinThe look of love - Dusty SpringfieldThe story of my life - Marty RobbinsMagic moments - Perry ComoTower of strenghts - Gene McDanielsWhat the world needs now is love - Jackie DeShannonThis guy is in love with you - Herb AlpertAtt älska i vårens tid - Mogens Lorents/Gösta Nystroem. Gösta Rybrant sv.textAv hela mitt hjärta – A. EngbergAv längtan till dig - Åsa JinderBerusa mig – L. Ahlin/D. Hill/J, SheardBlå, Blå är kärleken (se även LÁmour est bleu) -Pierre cour/Andre Popp, Sv text: Bengt StenBrudvals - Evert TaubeBröllop i Uppland - Sv. FolkvisaBröllopsklockor - Pugh RogefeldtBröllopsmarsch - Julius Sundin/Ruth AnderssonBröllopsvals från hagen – S. AnderssonBäst av allt - L. BerghagenBåtlåt – R. BrobergDela allt med mig - Georg Munro/F &A SwahnDen bästa dagen – M. FredriksonDen första gång jag såg dig - Birger SjöbergDet endaste ordet - Agneta LangeDet finns inget finare än kärleken - Tomas LedinDet vackraste - Nanne &Peter Grönvall/Maria RådstenDu e´ det finaste jag vet - Nick BorgenDuett nr 7- Ur Mozarts TrollflöjtenDu är den ende - Sv. text Bo SetterlindDu är det vackra jag ser i mitt liv - Lars Nordlander/Michel LegrandDär björkar susa - Viktor Sund/ Oskar MerikantoEgoism – E. DahlgrenEn Dag - T. Norell/Oson/A. BardEn gång i bredd med mig - Sv. FolkvisaEn liten sång om kärlek - Sylvia Fine, Sv text: Lars BerghagenEn sån karl – (A. Ryde)En sång om oss – B. Wastesson/T. RingströmEtt liv för mig - Anders EdenrothEtt liv med dig – The Real GroupFragancia - Evert TaubeFör kärlekens skull - Kenneth & Ted GärdestadGlimmande nymf - Carl Michael BellmanGreensleeves - Eng. visa, Sv. Text: Gösta RybrantHon är så söt när hon sover – Bo Kaspers OrkesterHjärtats saga - A Hedenstierna/Wilhelm ÅströmHöstvisa - Tove Jansson/ Erna TauroI folkviseton - Nils Ferlin/Olav GerthelI folkviseton - Nils Ferlin/ Torgny BjörkI natt är jag din - Tomas LedinI rosenrött jag drömmer - Edith Piaf/ D. Louiguy, Sv. Text: Roland LevinJag ger dig min morgon - Fred ÅkerströmJag tror på kärleken - Robert BrobergJag vill ha dig – U. LundellJohn Andersson - Folkvisa fr. Skottland, Sv. Text: Göran RygertKlockornas sång - Thore SkogmanKom, du ljuva -Adam de la Hale, Sv text: Einar RalfKom i min famn - Evert TaubeKär & Galen -P Åhns/ P JohannsonKärleken (Se även: only love) - V.Cosma/N. Gimble, Sv. Text: Ingela ForsmanKärleken förde oss samman - Ulf LundellKärleksdans i Provence - Kjell HöglundKärleksvals - Håkan Elmquist/Ulrik NeumannKärleken kommer kärleken går– Di sma undar jordiLjus och värme( även norsk var.) - Åge Alexandersen, Sv text: Benny BorgLjuvlig ungdom - K Linna. Sv text: L. HuldenLyckan- Martin KochLycklig, Lycklig – U. LundellLänge leve livet – Trad. Wingquist/Johnson/NybergMed dej i mina armar - Hasse Ekman/Kai GullmarMelodi - Bo Bergman/Robert MalmbergMidsommarblomster - Einar Molin/ Lille Bror SöderlundMild varm vår – M. FredrikssonMin lust till dig – B. Andersson/B. UlvaeusMin älskling - Evert TaubeMorgon på Kungsholmen - Karin LjungmanMorgon vid havet - Torsten ArnbroNocturne - Evert TaubeNu - Magnus & Agneta LangeNu har jag fått den jag vill ha - Olle AdolphsonNär Bröllopsklockor ringa - Sven-olof Sandberg/Bert Carsten NordlanderNär vi rör varann - Dan Hill/Barry Mann, Sv text: Ingela ForsmanRosen – A. McBrown/R. BjörnlindSkåla med mig med blott din blick (Se även : drink to me only) - Ben JonsonSom små stjärnor - Evert TaubeSommar - Ture Nerman/Lasse R. Eriksson Sommarnatt (se : kom i min famn) - Evert TaubeSovrum – A. GlenmarkSå skimrande var aldrig havet - Evert TaubeSång till Friheten - S. Rodrigues/Björn AfzeliusSök dig till berget - Sound of MusicTill Brudparet - Yvonne PalmTill dig - B. Haymes/A. Brandt, Sv. Text: Fredrik SwahnTa mej till havet - Peter LundbladTillägnan - Lars Forsell/Monica DominiqueTiotusen röda rosor - Thore SkogmanTycker du om mig? - Sv. FolkvisaUtan dina andetag - (Kent)Uti vår hage - Folkvisa fr. GotlandVi vandra samman - Svein Dag HaugeVisst var nattens du en ros i drömmen - Carl AntonVågorna - Agneta LangeVår bröllops sång (se även : Hawaiian wedding song)-Al/Dick Manning/charles E. King, Sv text: Gösta RybrantÄlska mej - Marie Nilsson/ Benny AnderssonÄnnu doftar kärleken - Marie FredrikssonÖnskevisa - R. Gustafsson/ August SödermanÖppna din dörr - Tommy NilssonÖppna Landskap - Ulf LundellBrudkör ur operan Lohengrin ("Here comes the Bride..." - Richard WagnerBröllopsmarsch ur En midsommarnattsdröm - Felix MendelsonBröllopsmarsch ur Bröllopet på Ulfåsa - August SödermanEtt Bondbröllop - August SödermanPomp and circumstance - ElgarSinfonia - HändelThe Trumpet Voluntary - Jeremiah ClarkToccata - Widor Ave Maria - SchubertChanson Dámour - Wayne ShanklinJeg elsker dig - H.C Andersen/Edvard Grieg’LÁmour est bleu (se: blå, blå är kärleken) -‘ Pierre cour/Andre Popp,Liebestraum - Franz LisztMadrigal (se även: kom, du ljuva) - Adam de la HaleForårsnatt( se även: Att älska i vårens tid) - Mogens Lorents/Gösta NystroemKärleks visa - Elisabet HermodssonKärleksvisa efter Wivallius - Nils Ferlin/ Lille Bror Söderlund Ameno - EraI'm a believer - Smash MouthMio Min Mio - B. Andersson/B .UlvaeusStar Trek Voyager - Jerry GoldsmithThe rose - WestlifeUnchained melody - The righteous brothersWedding - Hep Stars/B. AnderssonA little bit more- Bobby GoshAll my loving - John Lennon/Paul Mc CartneyAll the things you are- Oscar Hammerstein II/ Jerome KernAnnars stod vi aldrig här - Daniel LindströmAnnie’s song- John DenverAs time goes by- Herman HupfeldBecause you love me- (C. Dion)Blue room- L. Hart/R. RodgersBridge over troubled water - P. SimonCan’t help falling in love- George Weiss/Hugo Peretti/Luigi CreatoreCan’t help falling in love- Elvis PresleyCan you fell the love tonight - E. JohnCecilia - P.Simon/A. GarfunkelColor of my love - D. Foster/A. GanovCome away with me Norah JonesCome fly with me - Michael BubléDrink to me only (se även: Skåla med mig med blott din blick)- Ben JonsonEndless love- Lionel RichieEverytime we touch - Cascada Exultate Jubilate - W.AFly me to the moon - Frank SinatraForever love - G .BarlowForever young - AlphavilleFrom this moment on - S. Twain/LangeGabriel´s oboe - E. MorriconeGlory of Love - D.Foster/P.Cetera/D.NiniGreensleeve- Eng. VisaI can’t give you anything but love-Dorothy Fields/Jimmy McHughI know you were made for me - I.CaraI get a kick out of you - Frank SinatraI give you the morning (även svensk var.) - Tom PaxtonI have nothing- Linda Thompson Jenner/David FosterIt had to be you- Gus Kahn/Isham JonesI just called to say I love you - Stevie WonderI say a little prayer for you - D. WarwickI’ve got you under my skin- Col PorterJust the way you are - Billy JoelLove changes everything - A.L WebberLove me tender- ElvisLove is a wonder full thing - M . BoltonLove will keep us together- Neil Sedaka/Howard GreenfieldLullaby of Birdland - George Dacid Weiss/George ShearingMore than you’ll know - Michael RuffMorning papers - Waltz - J. Strauss jr/A. ScholzMy heart will go one - Celine DionMy love -Tony HatchMy love-Paul & Linda McCartneyMy one and only love- Robert Mellin/Guy WoodSerenade ess dur -J. SukSometimes when we touch (se även: När vi rör varandra)- Dan Hill/Barry MannSomebody - Depeche ModeStand By me - Ben E. KingStrids of America - B. SpringsteenTime & Again - D CoverdaleThe Hawaiian wedding song (se även: Vår Bröllopssång) - Al Hoffman/Dick Manning/Charles E. KingThe more I see you- Mack Gordon/Harry WarrenThe power of love- Hayes/Lewis/collaThe rose- Amanda McBroomThere is no greater love- Marty Symes/Isham JonesThree little words- Bert Kalmar/Harry RubyTill there was you- Meredith WillsonTrue love- Cole PorterUnchaired melody - A.North/H.ZarekWater music - HändelWe don´t say goodbye - C.DionWhen a man loves a woman - C Louis/A WrightWhen I need you- Carole Bayer Sager/Albert HammondWhite wedding - B. IdolWithout you - Mariah CareyWoman in love- Barry Gibb/Robin GibbYou are my sunshine - B .MillerYou - Ten SharpYou light up my life - J. BrooksPresley/Vera MatsonThink - Aretha FranklinTwo princes - Spin DoctorsEloise - ArvingarnaABBA Megamix - A-teensOoa hela natten - AttackHooked an a feeling - Björn SkifsMichelangelo - Björn SkifsLet your love flow - The Bellamy BrothersI natt I natt - Black JackWe Will Rock You - QueenYou're Gonna Get it - Trance DanceParadise City - Guns `n RosesMustang Sally - The CommitmentsBrown Eyed Girl - Van MorrisonThe Shoop Shoop Song - CherVarning på stan - Magnus UgglaVi är på gång - Tomas LedinVingar - Mikael RickforsEn Så'n Karl - Anne-Lie RydéEvery Little Thing - Carlene CarterHold on tight - Electric Light OrchestraLet´s stick together - Bryan FerrySee You Later Alligator - Dr FeelgoodDance The Night Away- The MavericksAnniversary Waltz Pt 2 - Status QuoSweet Home Alabama - Lynyrd SkynyrdLivin La Vida Loca - Ricky MartinBrimful of asha - CornershopIt´s kind of magic - QueenTouch me - Samantha FoxAfrica - TotoStop loving you - TotoRosanna - TotoGive Me your Love - FameDet gör ont - Lena PhilipssonNever let it go - Afro-DiteFångad av en stormvind - CarolaBra vibrationer - Kikki DanielssonDiggi-loo-diggi-ley - HerreysJust nu - Tomas LedinJennie, Jennie - Lasse BerghagenDet börjar likna kärlek banne mig - Claes-Göran HederströmSka vi plocka körsbär i min trädgård - Ann-Christin BärnstenMoney for nothing - Dire StraitsHey baby - Dj ÖtziGipsy King Megamix - Gipsy KingSolglasögon - Docent DödSon of a preacher man - Dusty SpringfieldSeptember `99 (Pats & Small remix) - Earth, Wind & FireWhere is my man - Eartha KittSummer nights - GreaseLady Marmalade - LaBelleDiamanter - Lustans LakejerAvundsjuk - Nanne GrönwallSommarnatt - SnowstormWe built this city - StarshipSofia dansar go-go - Stefan RudénBang en bomerang - Svenne & LottaFull monty - Tom JonesSensuella Isabella - Tomas LedinKung För En Dag - Magnus UgglaWaterloo - ABBADancing Queen - Abba / A-teensSatellit - Ted GärdestadLa Bamba - Los LobosBorn To Be Alive - Patrick HernandezYMCA - Village peopleIt´s raining men - The Weather GirlsCan You Feel It - The JacksonsBille Jean - Michael JacksonConga - Miami Sound MachineYou Sexy thing - Hot ChocolateYou're the first, the last, my everything - Barry WHiteBoogie Wonderland - Earth Wind and FireI will survive - Gloria GaynorYou Make Me Feel Like Dancing - Leo SayerLivet Är En Fest - NationalteaternVill Ha Dig - FreestyleGoing Back To My Roots - OdysseyI´m So Excited - Pointer SistersI Love To Love - Tina CharlesTainted Love - Soft CellVäxeln Hallå - Janne "Lucas" PerssonLyssna till mitt hjärta - FriendsTake me to your heaven - Charlotte Nilsson/PirelliFrämling - CarolaTake on me - AhaHeaven is a place on earth - Belinda Carlisle9 to 5 - Dolly PartonRelax - Frankie goes to HollywoodHallå hela pressen - ChattanoogaAlexandra - Nanne GrönwallHåll om mig - Nanne GröwvallI´ve been thinking about you - London BeatCenterfold - JJ Geils BandThe way you make me feel - Michael JacksonUptown girl - Billy JoelWalking on sunshine - Katrina & The WavesGive it up - KC & The sunshine bandGet down on it - Kool & The GangPata Pata - Miriam MakebaI Won't Let The Sun Go Down On Me - Nik KershawGet Out of Your Lazy Bed - Matt BiancoDown Under - Men at workC'est La Vie - Robbie Nevil99 Red Balloons - NenaLife is life - OpusSommatider - Gyllene TiderDon't You Forget About Me - Simple MindsSummer of 69´ - Bryan AdamsBorn in the USA - Bruce SpringsteenWake Me Up Before You Go Go - WhamDon´t go - YazooMi Amore - Velvet Casanova - Pimp DiddyTempel Of Love - BWOEvighet - CarolaMambo - Helena PaparizouSing For Me - Andreas JohnsonJag Ljuger Så Bra - Linda BengtzingNär Kärleken Föds - Shirley ClampSos - Rihanna Mama, Take Me Home - Rednex That's The Way My Heart Goes - Marie SerneholtDo What You're Told - Sebastian Stupid Girls - PinkLa Camisa Negra - JuanesFirst Day Of My Life - Melanie C Right Here Right Now - AgnesGoodbye My Lover - James BluntCheck On It - Beyonce ft. Slim ThugHung Up - MadonnaThis Woman - Anna SahleneHey Mr DJ, Won't You Play Another Love Song - Son Of A PlumberSorry - MadonnaWant Ya! - DarinRythm Is A Dancer - SnapMr Vain - Culturee BeatThis Is The Way - E-typeBaby Baby - CoronaIn Command - Rob´nRazSing Hallelujah - Dr AlbanSaturday Night - WhigfieldNo Good (start the dance) - ProdigyFirestarter - ProdigyElectric - Leila KShow Me love - Robin Desenchantee - Kate RyanDaddy Dj - Daddy DjWhat Is Love - HaddawaySexbomb - Tom Jones ft. Mousse TBlue (da ba dee) - Eiffel 65Murder On The Dancefloor- Sophie Ellis BextorSurvivor - Destinys ChildNu Flow - Big BrovazHere We Go - Stakka BoNever Gonna Give You Up - Rick AstleyNo Coke - Dr AlbanAs LOng As You Love Me - Backstreet BoysEternal Flames - BanglesBeautiful - Christina AguileraMy Love - WestlifeCatch The Moon - Stefan AnderssonNever Be The Same Again - Melaine C feat. Lisa Left Eye LopezWaterfalls - TLCNothing Compares 2 U - Sinead O´ConnorTo Be With You - Mr BigWhats Up - 4 Non BlondesBack for Good - Take ThatShow Me Heaven - Maria McKeeCan´t Get You Out Of My Head - Kylie MinogueA Whiter Shade Of Pale - Procol HarumJust Say You Love Him - Timi YuriThe Wedding Samba - Edmundo Ros & His OrchestraLittle Serenade (Piccolissima Serenata)Viva Espanã - Imca MarinaLoving You - Brenda LeeWhen The Girl In Your Arms Is The Girl In Your Heart - Cliff RichardRapture riders - Blondie vs The DoorsFiesta - Dj MendezGipsy King Megamix - Gipsy KingConga - Miami Sound MachineDay-O (Banana Boat Song) - Harry BelafonteKing Of Africa - La BombaLa Bamba - Los LobosPata Pata - Miriam MakebaIf I Was A Rich Girl - Lady SawThe Mambo Kings - Tito Puente & Cuban PeteRed Red Wine - UB 40Electric Avenue - Eddy GrantBreak My Stride - Blue LagoonQué Habría Sido De Mi (Salsa) - Victor ManuelleI Need To Know - Marc AnthonyLivin La Vida Loca - Ricky MartinBaby I love your way - Big MountainWill I Ever - Alice DeejayForevever Young - Alphaville (Dance Remix)Antiloop Megamix - AntiloopLet Me Love You - Da BuzzLutricia McNeal - Fly AwaySash Megamix - SashVengaboy Megamix - VengaboyNo Limit - 2 Unlimited Take On Me - A1Barbie Girl - Aqua (Dance Remix)Mamma Mia - A-teensKom Hem - Barbados (Dj Micro New Beat)Copacabana - Barry Manilow (Extended clubmix)Bad Touch - Bloodhound Gang (Remix)California Love - TupacBelieve - Cher (Almighty Mix)Start Me Up - Rolling STonesJust Can´t Get Enough - Depeche ModeI Will Survive - Gloria GaynorI Feel Good - James BrownMusic - MadonnaLike A Prayer - MadonnaIt´s All About The Money - MEJAJag Har Köpt Mig En Akustisk Gitarr - Lasse BerghagenDover Calais - StyleRing Ring - ABBAMitt I Ett Äventyr - CarolaJust Nu - Tomas LedinYou Can Call Me Al - Paul Simon Angels - Robbie WilliamsRock DJ - Robbie WilliamsNär Vindarna Viskar Mitt Namn - Roger PontareLife Is A Rollecoaster - Ronan KeatingBring It All Back - S Club 7My Oh My - SladeBurning Down The House - Tom Jones & The CardigansSpanish Guitar - Toni BraxtonHooked On A Feeling - Vonda ShepardUptown Girl - WestlifeLa Dolce Vita - After DarkFantasi - FreestyleFantasi - MiioI Used To Love You - Daniel LemmaThis Is My Party - 50 CentIt Is His Kiss - SupremesBlame It On The Boogie - Michael Jackson Ball Room Blitz - SweetGhostbusters - Ray Park jrAbracadabra - Steve Miller BandI Love Rock And Roll - Joan JettMacarena - Los Del Rio / Bayside BoysMy Way - Frank SinatraMaria Magdalena - SandraStrangers In The Night - Frank SinatraTouch Me - Günther feat Samantha FoxTake A Chance On Me - ABBANär Vi Gräver Guld I USA - GESAll That She Wants - Ace Of BaseLucky Love - Ace Of BaseThe Sign - Ace of BaseThis is the world we live in - AlcazarNot a sinner nor a saint - AlcazarAll Night Long ¨. Lionel RichieKnock On Wood - Ami StewartSet Me Free - AnastasiaSånt År Livet - Anita LindblomChewing Gum - AnniePretty Woman - Roy OrbinsonBoro Boro - ArashTemptation - ArashNa na hey - Hermes House BandBanankontakt - Electric Banana BandJag Vill Bo I En Svamp - Electric Banana BandWild Thing - Jeff BeckHeaven Is A Place On Earth - Belinda CarlisleLet Your Love Flow - Bellamy Brothers Stand By Me - Ben E. KingSee you later alligator - Bill Haley White Wedding - Billy Idol Loverboy - Billy OceanHärligt Härligt - Björn SkifsDet Hon Vill Ha - Crister SandelinGirl I´m Gonna Miss You - Milli VanilliLambada - KaomaShe Drives Me Crazy - Fine Young CannibalsWe Built This City - StarshipShake Yoy Down - Gregory AbbottReet Petite - Jackie WilsonHere I Go Again - Whitesnake (Remix)Venus - BananaramaSledgehammer - Peter GabrielDon´t Leave Me This Way - The CommunardsWest End Girls - Pet Shop BoysLessons In LOve - Level 42The Final Countdown - EuropeA Good Heart - Feargal SharkeyThe Power of Love - Huey Lewis & The NewsThere Must Be An Angel - EurythmicsYou're My Heart, You're My Soul - Modern Talking Wake Me Up Before You Go Go0 - WhamSelf Control - Laura BraniganWhat's Love Got To Do With It - Tina TurnerRelax - Frankie Goes To HollywoodTarzan Boy - BaltimoraBig In Japan - AlphavilleI Feel For You - Chaka KahnYou Can´t Hurry Love - Phil Collins Down Under - Men At WorkTrue - Spandau BalletOnly You - The Flying PicketsTotal Eclipse Of The Heart - Bonnie Tyler Sunshine Reggae - Laid Back Baby Come To Me - Patti Austin & James IngramAfrica - TotoI Don´t Wanna Dance - Eddy GrantWords - F.R. David Come On Eileen - Dexys Midnight RunnersUp Where We Belong - Joe Cocker & Jennifer Warnes Fame - Irene Cara Take Me To Your Heaven - Ms DawnDet Gör Ont Jaffa - Grooveconstructors feat SonyaDiggi Loo Diggi Ley - P JonesMichelangelo - The Nite AnchorRing Ring - The AtticBang En Boomerang - Banana GirlsLyssna Till Ditt Hjärta - No EnemiesPiccadilly Circus - Lynn SquareBra Vibrationer - Mr FredOpen Door (discoversionen)- BWOOpen Door (balladversionen)- BWOSunshine In The Rain - BWOSatellites - SeptemberHey Boy - Torgny MelinsDansbander - Torgny MelinsJo-Anna Say´s - Son Of A PlumberShooting Star - Amy DiamondLyckos Dig - Nanne GrönwallPon De Replay - RihannaYou Raise Me Up - WestlifeLena Anthem - Lena Ph• Weezer - Buddy Holly • DeLillos - Neste Sommer • Franz Ferdinand - Take Me Out • Violent Femmes - Video Killed the Radio Star • Spin Doctors - Two Princes • Maroon 5 - This Love • Madcon - Beggin’ • Timbaland - Apologize • Alice Cooper - Poison • Scorpions - Rock You Like a Hurricane • Cornershop - Brimful of Asha • Rembrants - I'll Be There For You (Friends-sangen) • Wheatus - Teenage Dirtbag • Blur - Song # 2 • Green Day - Basket Case • Offspring - Self Esteem • Nirvana - Smells like Teen Spirit • Beatles - Twist and Shout • Monkeys - I'm a beliver • Dum Dum Boys - Splitter Pine • Brian Adams - Summer of 69 • De Lillos - Neste Sommer • White Stripes - Seven Nation Army
LimaLama Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Andre kan ikke annet enn å legge seg HELT FLAT for den listen!!!! (Vi blir også å spille musikk fra PC gjennom forsterker og ut kjempe høytalerne til mannen....som endelig kommer til nytte.....hehehe)
Gjest LilleLovely Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 hehe sorry..ble litt spam kanskje. Men jeg har samlet inn og lagt sammen bryllupsspillelister her og der. Jeg har ikke "funnet på" de selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå