Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei Jeg bruker FF og tar temp hver dag samt at jeg tar EL tester hver dag (dette pga lange og uregelmessige sykluser). Ikke hatt mensen på litt over 2 mnd, men for litt over 1 uke siden hadde jeg EL. Hadde samleie 3 dager før EL og 1 dag før EL (om dette holdt vet jeg ikke...) I følge FF er jeg i 8 DPO, og tempen har økt EN DEL bare de siste 2 dagene (økt alle dager siden EL, men spess de siste 2 dagene). Når vil det være riktig å ta gravidtetstest? (ifh til DPO), og hvor mye vil tempe falle ved en eventuell mensen? Tok gravidtetstest i dag, men var neg (var nok for tidlig..) Detter pris på tanker/erfaringer
LineGourmet Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Det sies jo at egget eventuelt fester seg ca 6-8 DPO. Det er først etter dette at kroppen begynner å produsere HCG - så er du utålmodig prøver du igjen om et par dager. Vil du være sikrere på et eventuelt positivt resultat venter du til 14 DPO (IKM)
Strix Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Testing ved dpo 12-14 kan gi deg et temmelig sikkert svar. Jeg har tempet i over 3 år og tempen min stiger alltid mot mensen, men så synker den brått dagen før eller samme dag jeg får mensen. Den ligger for min del på f.eks 36,89 og synker så til f.eks 36,12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå