Jordnær Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg vet det er mange tråder med hårfarging her inne på forumet, men har ikke fått svar på det jeg lurer på, så legger inn et nytt emne. Jeg har blondt hår, har lystonet det hos frisøren lenge. Jeg har blitt lei av å stadig gå med den stygge "kanten" som kommer, samt at jeg må farge det så ofte. Jeg ønsker derfor å farge håret mitt tilnermet lik den normale fargen jeg har, som er den flotte fargen kommunegrå! :gjeiper: Var derfor hos frisøren og ble anbefalt å farge håret mitt i en farge som så temmelig lik ut som den etterveksten jeg har. Denne fargen var visst en farge som var litt svakere enn minocolor (hvet ikke hva fargen hette) Det jeg altså da lurer på er: Er det noen her inne på forumet som har gjort det samme eller kjenner noen som vellykket har farget håret sitt fra lys blond til mørkeblond/kommunefarget/sin naturlige farge? Jeg ser det er mange blondiner som farger håret sitt nå for tiden, men da i en veldig mørk farge. Dette ønsker ikke jeg da jeg er (lik)blek i huden (ville sett ganske satanistisk ut!) Kan nevne at jeg har ganske langt hår som jeg er veldig glad i og livredd for å miste (ønsker derfor ikke å måtte farge det flere ganger). Dette ble et (unødvendig) langt innlegg, så slutter nå. Takk på forhånd om jeg får svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg fikk farget tilnærmet min kommunegrå fra blondt hos frisøren. Det så bra ut det en periode, men det blir ettervekst på toppen hele tiden, gikk en gang og to tilbake til frisøren å fikk farget etterveksten, men syntes til slutt at det ble vel dyrt, og lar nå da bare håret vokse ut naturlig, går å stusser det ofte. Blir ferdig til jul ;-) Har nå ca 4 - 5 cm nederst med blondt, resten opp er min egen "ettervekst" Kunne bare klippet det av, men er glad i mitt lange hår!
Jordnær Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar! Det er bare en ting jeg lurer på. Hvorfor fikk du ettervekst da hårfargen ble tilnermet lik din egen? Vasket fargen seg ut? Målet mitt er også å ikke farge håret noe mer. Med min hårlengde vil det ta 4 år før hele håret mit vokser seg ut, men da vil det være verd det! :D Mye sunnerer og finere med naturlig hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå