Gå til innhold

shampoo for blondt hår, eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget håret i en nokså mørk blond nyanse, mørkere enn askeblond. Fordi fargen dekker over en nokså gyllen farge ser håret egentlig ganske brunt ut, synes jeg, og jeg har tidligere brukt shampoo for brunt hår (forskjellen er at fargen nå er kaldere og litt mørkere). Nå vet jeg ikke om det er riktig å fortsette med denne for brunt hår? Jeg kommer senere til å la frisøren farge det askeblondt - på meg ser det litt sånn halvmørkt ut. Vil det da fungere å bruke shampoo for blondt hår, eller passer den bedre for de lyseste blonde fargene? Farger over et fåtall grå/hvite hår, men er generelt nokså mellomblond naturlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Shampo for blondt hår bør fungere bra. Om du vil ha en for kalde eller varme nyanser må du nesten finne ut selv. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Ah, visste ikke at det fantes blond-shampoo for både varme og kalde nyanser - tror jeg vil ha kalde.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Joda, det gjør det. :)

Du får kjøpt shampo beregnet på gylne toner og gjør håret litt gyllent og du får kjøpt sølvshampo som gjør håret litt mer gråaktig. I tillegg til lilla- og blåshampo som motvirker gul- og oransjeskjær i håret. Med andre ord så er det nesten en jungel, og du må nesten finne ut hvilke krav du har og hva du vil shampoen skal gjøre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...