Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Herregud, jeg tror jeg klikker snart. Synes jeg ser/hører om utro menn overalt. Er i ferd med en skilsmisseprosess nå fordi eksen var utro. Møtte en ny veldig flott kar. Var ikke interessert i noe seriøst forhold fordi det er for tidlig, men likte ham kjempegodt. Fant ut at han er gift. Så da nekter jeg av prinsipp å fortsette å møte ham. Og nå synes jeg hører om utro menn overalt. Faen heller, til og med typen til prinsesse Madeleine klarte ikke å holde snoppen innenfor buksene, men måtte ha en affære!!! Hvor dum går det an å bli??? (and the list goes on and on...) Jeg blir gal. Og er i ferd med å bli totalt desillusjonert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Anonym Liker dette! Jeg føler nesten det samme
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg ser heller utroe kvinner overalt. Ha hørt så mangen historier om utroe damer som hadde seg med random fyrer fra byn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Rettelse: Det er utro mennesker overalt
Inx Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 fritt oversatt sitat fra engelsk, den eneste måten å bli kvitt en lyst på er å tilfredstille den .. våren er skummel i så måte
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Bad morals! Man skal ikke være utro, det står i Bibelen. Jeg var på forretningsreise for en stund siden, det var da en gift mann som ville ha meg med på rommet fordi han skulle "vise meg noe". jeg ble ikke med altså! Sa klart ifra at det var uaktuelt. Lurer på hva han skulle vise meg... yuck.. En kompis av meg i England pleier å si "think before you fuck". En grei leveregel syns jeg.
Sheherasade Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Huff og huff. Noen som har en "lakmustest" for hvordan vite om en potensiell partner er tilbøyelig til utroskap eller ikke???
Stor&Sterk Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Ja, mange menn er utro! Det er flaut for oss skikkelige menn at noen av oss mangler så grunnleggende kunnskaper om hvordan de skal forholde seg til andre mennesker. Generelt sett så syns jeg at utro mennesker er noe av det kjipeste. Man kan unnskylde det på alle mulige måter: "Min kone forstår meg ikke" - "Vi har ikke sex mer" - "Jeg var full og visste ikke hva jeg gjorde"... bla bla bla.... men hvorfor ikke være såpass real å avslutte et forhold før man starter ett nytt?
Frk Snasen Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Jeg har kun opplevd utroskap en gang, som jeg vet om da. Er glad jeg ikke har opplevd dette mer. Når det er sagt, så gir mange menn totalt blaffen i sitt ekteskap, eller forhold og går mer enn gjerne på sjekker'n. Tragisk. Mange menn har nok et behov for bekreftelse.
Gjest gjest uten Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 I Norge er det kvinner som er mest utro. http://www.dinside.no/348317/kvinner-mer-utro-enn-menn+kvinner%20mest%20utro
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. april 2010 #13 Skrevet 27. april 2010 Herregud, jeg tror jeg klikker snart. Synes jeg ser/hører om utro menn overalt. Er i ferd med en skilsmisseprosess nå fordi eksen var utro. Møtte en ny veldig flott kar. Var ikke interessert i noe seriøst forhold fordi det er for tidlig, men likte ham kjempegodt. Fant ut at han er gift. Så da nekter jeg av prinsipp å fortsette å møte ham. Og nå synes jeg hører om utro menn overalt. Faen heller, til og med typen til prinsesse Madeleine klarte ikke å holde snoppen innenfor buksene, men måtte ha en affære!!! Hvor dum går det an å bli??? (and the list goes on and on...) Jeg blir gal. Og er i ferd med å bli totalt desillusjonert. Jeg synes vi bør klandre våre foreldre og alle jentebladene vi leste som unge, for å ikke ha fortalt om at menn gjerne er utro når anledningen byr seg. Ikke alle, selvsagt, men ganske mange. Jeg tror det er en biologisk forklaring på hvorfor, og at menn derfor i mye større grad er utro enn kvinner. Nei, jeg kan dessverre ikke påvise det.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. april 2010 #14 Skrevet 27. april 2010 Ja, mange menn er utro! Det er flaut for oss skikkelige menn at noen av oss mangler så grunnleggende kunnskaper om hvordan de skal forholde seg til andre mennesker. Generelt sett så syns jeg at utro mennesker er noe av det kjipeste. Man kan unnskylde det på alle mulige måter: "Min kone forstår meg ikke" - "Vi har ikke sex mer" - "Jeg var full og visste ikke hva jeg gjorde"... bla bla bla.... men hvorfor ikke være såpass real å avslutte et forhold før man starter ett nytt? Du er jo mann selv, skriver du. Mange menn tenker på familien sin som et prosjekt AS, og hvis det ikke fungerer tar han likevel gjerne ikke initiativet til å bryte ut. Han vil bli ved AS'et sitt til konen eventuelt bryter ut. Han er lojal og forblir ved den synkende skuten, samme hva. Så kan han heller ha affærer på si.
I Grosny Skrevet 27. april 2010 #15 Skrevet 27. april 2010 Hvordan kan menn være mer utro enn kvinner? Siden de trenger en kvinne for å være utro? Eller kanskje en homofil mann? Er det slik at kvinner er så ivrig på å knulle storsjarmører at de heller vil dele en kjempeflott mann, enn å bruke en kjedelig mann eksklusivt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 Mann eller kvinne... uansett så er utroskap det største sviket en kan gjøre mot sin partner.
I Grosny Skrevet 27. april 2010 #17 Skrevet 27. april 2010 Du er jo mann selv, skriver du. Mange menn tenker på familien sin som et prosjekt AS, og hvis det ikke fungerer tar han likevel gjerne ikke initiativet til å bryte ut. Han vil bli ved AS'et sitt til konen eventuelt bryter ut. Han er lojal og forblir ved den synkende skuten, samme hva. Så kan han heller ha affærer på si. At en mann stiller opp for familien fram til barna er ferdig med videregående står det respekt av hvis han mistrives med kona. At han da trekker mot deiligere dame er egentlig bare sunt, men det er synd at det gjerne blir utroskap. Det burde skje åpent i ordnede former. Det kan kanskje også være litt stusselig for elskerinnen å vite hvor mannen sover når han er hjemme.
Gjest Adam Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Og så er vi igang med hykleriet igjen! Når man på generelt grunnlag angriper det motsatte kjønn for utroskap, bør man kunne forvente at man har ryddet opp i eget reir først. Men det lar seg ikke gjøre, like lite som det er mulig for oss menn å hindre andre menn i å begå utroskap. Derfor er trådens utgangspunkt uakseptabel. Jeg vil ikke har et generelt ansvar for andre menns utroskap bare fordi jeg selv er mann. Til TS: Så lenge du vet (eller burdte vite) at kvinner er utro like ofte som menn, så bør du avstå fra å stigmatisere ett kjønn på den måten du gjør. Spesielt hvis målgruppen din er kvinner (ettersom dette er et kvinneforum) så bør du heller konfrontere ditt eget kjønn med den utroskapen dere står for. Det du kunne gjort er jo å angripe utroskap generelt, men neida, du gjør akkurat det andre kjønns- sjåvinister gjør.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. april 2010 #19 Skrevet 27. april 2010 Bedratt og forlatt fem ganger på rappen. Av kvinner. Ergo alle kvinner er utro, og det er dere JA DERE KVINNER SOM LESER HER NÅ sitt ansvar. Eller?
Loveangel Skrevet 27. april 2010 #20 Skrevet 27. april 2010 Jeg tviler på at menn er mer utro enn kvinner. Men utroskap er vondt uansett, for begge parter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå