Gå til innhold

Teller størrelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av innlegget lengre ned, forfatter jeg herved mitt første innlegg her inne.

Det jeg lurer på er det urgamle spørsmålet:

Teller størrelsen???

Ville dere ha dumpet en mann, om han ikke var godt nok utstyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på, rett og slett. Kan han å virkelig bruke den med den størrelsen den er i, så teller ikke størrelsen særlig mye.

Hadde han ikke kunnet å bruke den (uansett størrelse) så hadde han vært uaktuell for meg :wink:

DET tør jeg å si... hehe.....

Og selvsagt, jeg liker tykke kuker best :ler: men som sagt så er det noe med om man kan å bruke den eller ikke :blunke:

Lillian

Skrevet

Det er ett fett, nesten. Blir de for store eller for små, så liker jeg det ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

For liten er ekkelt syns jeg.

Men elsker jeg en mann så er sexen god uansett størrelse,men har aldri prøvd en bitteliten duppedings.

Stor er akkurat passe, men for stor er vondt.

De er tross alt til å lage mennesker med, og ikke til å drepe mennesker med. :lol:

Den beste str jeg har hatt målt i cm var 18cm.

Og den var passe tykk.

Heldigvis er vi alle forskjellige.

Skrevet

Vel, det kjem an på kva du skal "bruke" mannen til. Er eg ute etter ein ONS (det er eg jo sjeldan, da men) og eg kunne velge mellom to ellers nokså like menn, ville eg ha valgt han me størst.

Om eg derimot er ute etter ein type, er det minst 1000 ting som er viktigare enn størrelsen.

Har aldri dumpa nokon pga størrelsen, men har "takka nei" til sjansen til litt sengekos fordi eg visste han var svært liten.

Skrevet

Jeg har en god venn som jeg har flørtet med i lengre tid. Det gikk jo som det måtte gå, vi endte i seng. Vi koste bare og hadde det fint. Han var liten. Veldig liten. Skal jeg gjette, må den være rundt 5 cm.

Vi har aldri hatt sex, men størrelsen hans gjør (blant annet, sammen med andre ting) at jeg igrunnen ikke har lyst til å "utforske" han noe videre.

Jeg vet at han er flink i sengen. Han får mye skryt for å være "verdens beste elsker". Antakelig fra damer som er glad i selve penetreringen og stimulering av området rett innenfor skjedeåpningen.

Han har nå fått seg fast kjæreste nå, og videre sengekos kommer selvsagt ikke på tale oss imellom. Men jeg lurer ofte på hvordan de har det sammen seksuelt. Lurer på om hun er frustrert? Savner noe større?

Mannen er sabla ålreit; en sann, lojal og svært god venn. Han er utrolig intelligent og sammfunnsorientert. Har høy utdannelse, er flink med mennesker og barn. Han er kjekk å se på. Han er snill og raus.

A good catch på alle måter..nesten. Angret en stund på at jeg lot han "gå fra meg", men han tente meg ikke seksuelt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Yeah jeg er 18 cm :briller:

hehe...målte du på samme måte som Espen i Big-Brother...??? :ler:

Skrevet

For meg teller den litt men den er ikke avgjørende for om han er god eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil nok tro at de fleste jentene setter pris på en penis med "litt" størrelse, da gjærne en som ligger rundt snittet på 15 cm.

Er nå i et fast forhold der typen min har en liten "dubbedings", Jeg innrømmer at jeg kunne godt tenkt meg til en penis som var litt "mektigere".

Jeg blir så irritert på meg selv som går rundt å tenker slikt. typen er en flott, intelligent mann, har er meget god i senga på alle måter, men jeg syns den er for liten.....

Kansje det sitter litt i meg, for større har jeg funnet mere attraktivt og er absolutt bedre, var for en stund siden i et forhold der typen hadde en diger en.... men den var ond, så altfor stort er ikke heller noe særlig, tror det mest ideelle for meg ville være en på 16-18 cm.

Men slikt går da ikke ant å bestillle, så jeg får vel godta lille "junior" og prøve å sette mere pris på hanns "innsats".

Hilsen en nordboer....

Gjest sexysadie
Skrevet

'

Inspirert av innlegget lengre ned, forfatter jeg herved mitt første innlegg her inne.  

Det jeg lurer på er det urgamle spørsmålet:

Teller størrelsen???

Ville dere ha dumpet en mann, om han ikke var godt nok utstyrt?

Ville ha dumpet ham om han ikke var villig til å lære å bruke munnen og hendene sine til å tilfredsstille meg seksuelt.

Skrevet
Kommer an på, rett og slett. Kan han å virkelig bruke den med den størrelsen den er i, så teller ikke størrelsen særlig mye.

Hadde han ikke kunnet å bruke den (uansett størrelse) så hadde han vært uaktuell for meg :wink:

Lillian

:enig: med deg

koldbruna :vinke:

Skrevet

Størrelsen teller ja. Men betyr ikke alt. Har ikke dumpa en mann kun for størrelsen, men det har vært inne i bildet en gang.

Størrelsen teller begge veier, ikke for lang, ikke for kort. Det viktigste er tykkelsen, og selvfølgelig hva han gjør med den!! Og sex involverer jo myye mer enn kun kuken!

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg var atskillig yngre var jeg på flirtérn med en gutt, som ved en anledning prøvde å få meg til sengs. Han maste og maste, og til slutt var argumentet hans:

"Kom igjen da, -jeg er så LITEN at du kommer ikke til å merke at jeg ér der en gang"...er det mulig? :hoho:

Forøvrig er jeg mer opptatt av kroppen den sitter på enn selve snoppen! :wink:

La Flaca

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det kan samennlignes litt med hvordan gutter ser på pupper. Liker at det er litt størelse på de men ikke for digre falske. Med dette mener jeg at min personlige mening er at litt størelse på de SER attraktivt ut, eller dvs det tenner meg. Det trenger ikke dermed bety at de med stor er bedre elskere. Men synet av en med litt størelse pirrer meg ialefall.

Gjest Mannemannen
Skrevet

Er vel naturlig at dere jenter er opptatt av størrelsen siden vi menn også er det. Hadde bydd på problemer i lengden og hatt et forhold til ei vid jente ja...Ligger vel i at mange jenter er redde for å føle seg vide og derfor liker store k*ker (er vel ikke noen allright følelse å tenke på at han lille føler det som å kjøre i en svær tunnell...). På samme måte liker vel ikke gutter å føle seg små og liker derfor best tighte damer. I tillegg til økt friksjon selvsagt (for begge parter)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...