Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt fra transdesign en gang før, men jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det :forvirret:

Hvilket shipping alternativ skal man velge? Vil bruke small flat rate box, men det billigste som står der er jo til 43 dollar?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange lakker eller annet er det du skal bestille? For billigst frakt bør du holde deg til 9 vanlige lakker om gangen.

Skrevet

7 lakker. Men det billigste shipping-alternativet står ikke der alikevel, og er ganske forvirrende egentlig. Skjønner feks fint lite av "Do NOT Pay or Pay the correct amount: If you want to ship by Small ($18), Medium($57) or Large($65) Flat Rate Box, please send us the correct amount (you do the math) or submit the order and wait for us to make a money request to you."

Litt flaut det her, for jeg har gjort det før, men nå husker jeg ikke hvordan og er helt på bærtur. :flau:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Jeg gikk bare videre via paypal, og da fikk jeg riktig beløp jeg måtte betale med en gang. Men frakten er dyr, 18$ gjelder vel kanskje bare US. Tror jeg lå på 30+ i frakt selv.

Skrevet

Vet med sikkerhet at jeg betalte 18 dollar sist, så med mindre de har endret noe skal det jo gå an... :vetikke:

Skrevet

Neeeeeei! De sender ikke lenger med den billige shippingen, Dårlige nyheter

Fryktelig materalistisk av meg, men ble litt lei meg jeg nå. :grine::sur:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Surt!

Jaja.. Glad jeg har Amerikanske kontaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...