Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei jenter. Dette er et seriøst spørsmål, så vær vennlig og svar Jeg har i en tid bodd sammen med ei jente som ikke benytter seg av dobørsten hvis hun driter på porselenet. Det har skjedd 5 ganger i løpet av de siste to ukene. Og jeg blir like forbauset hver gang jeg blir møtt av et størknet bremsespor på porselenet (Det kun er jeg og hun som benytter toalettet). 1) Er det slik å forstå at det finnes jenter som ikke sjekker hvordan toalettet ser ut etter de har brukt den? 2) Har dere vært ute for venninner som er så "slurvete"? Hilsen en ung forvirret (hygienisk) gutt som for første gang deler hus med ei jente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 En dobørste har vel mer bakterier enn sporet i skåla har uansett. Vet om mange som slurver med det, fryktelig irriterende men slik er det bare.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Hvis jeg en skjelden gang driter på porselenet fjerner jeg det med dobørsten mens jeg trekker ned enda en gang, dette for at dritten jo ikke skal sette seg fast i børsten. Men det er svært skjelden jeg driter på porselenet for å si det sånn, 5 ganger på 2 uker høres ikke sunt ut i det hele tatt. Lurer på hva slags kosthold man må ha for å drite slik; høres ut som det damemennesket trenger fiber og et lynkurs i hygiene.
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 En dobørste har vel mer bakterier enn sporet i skåla har uansett. Vet om mange som slurver med det, fryktelig irriterende men slik er det bare. Vet du om mange jenter som gjør det? Jeg kjenner ingen gutter som gjør det Poenget er ikke bakterier, men det er bare en smule ekkelt. Det er ikke veldig innbydene å sette seg på det porselenshvite toalettet hvis det ligger et bremsespor i senter (som ikke er ditt eget)
Hinata Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Det er vel bedre at hun ikke bruker dobørsten enn at hun gjør som en som jeg bodde med, som brukte den mens det var masse papir i skåla
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Hvis jeg en skjelden gang driter på porselenet fjerner jeg det med dobørsten mens jeg trekker ned enda en gang, dette for at dritten jo ikke skal sette seg fast i børsten. Men det er svært skjelden jeg driter på porselenet for å si det sånn, 5 ganger på 2 uker høres ikke sunt ut i det hele tatt. Lurer på hva slags kosthold man må ha for å drite slik; høres ut som det damemennesket trenger fiber og et lynkurs i hygiene. Men du sjekker toalettet etter du har brukt det, ikke sant? Hun driter nok flere ganger enn 5 ganger på to uker, men hun legger ikke "spor etter seg" hver gang.
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Det er vel bedre at hun ikke bruker dobørsten enn at hun gjør som en som jeg bodde med, som brukte den mens det var masse papir i skåla Er det mulig? Jeg visste ikke det fantes slike jenter.
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Det er vel bedre at hun ikke bruker dobørsten enn at hun gjør som en som jeg bodde med, som brukte den mens det var masse papir i skåla Er det mulig? Jeg visste ikke det fantes slike jenter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Jeg finner det vanskelig å tro at dette er seriøst. Om det er det: Synes du det er så ekkelt å vite at jenta driter, så spør pent om hun kan være så snill å fjerne merkene når hun har brukt toalettet.
Hinata Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Er det mulig? Jeg visste ikke det fantes slike jenter. Det var en gutt det var snakk om her Dere er nok ikke helt uten skyld dere heller
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Jeg finner det vanskelig å tro at dette er seriøst. Om det er det: Synes du det er så ekkelt å vite at jenta driter, så spør pent om hun kan være så snill å fjerne merkene når hun har brukt toalettet. Tro meg om du vil. Det er faktisk seriøst Det som kanskje værre er, er at jeg har bedt henne bruke toalettbørsten - tre ganger !
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #13 Skrevet 26. april 2010 Men du sjekker toalettet etter du har brukt det, ikke sant? Hun driter nok flere ganger enn 5 ganger på to uker, men hun legger ikke "spor etter seg" hver gang. Klart jeg sjekker dassen, jeg er livredd for at det skal ligge noe igjen etter meg Jeg trodde ikke hun dreit bare 5 ganger på de to ukene, jeg mente at å ha så løs avføring så 5 ganger på 2 uker kan tyde på at hun eter for lite fiber, jeg formulerte meg kanskje litt feil der. Angående det å stappe børsten ned i dass når det ligger papir der, det har jeg også opplevd. Jeg var renholder, og etter at en annen hadde hatt området en stund var en av dobørstene full av papir fordi neket ikke hadde giddet å trekke ned i dass før hun vasket. Hun var verdens verste renholder; hun stinket som en gris også (kraftig svettelukt) og hun var tydeligvis inkontinent etter å ha født 7 unger for en dag jeg kom på jobb var det en stor dam urin på gulvet på lageret. Den eneste som hadde vært der før var henne. Arbeidsbuksa hennes stinket urin også, og den var gul i skrittet. Koselig at hun lagrer tissebuksa si på pauserommet da. Så ja, det finne snok en del uhygieniske jenter/kvinner rundtomkring. :gjeiper:
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #14 Skrevet 26. april 2010 Det var en gutt det var snakk om her Dere er nok ikke helt uten skyld dere heller Det forstår jeg. Gutter er jo ofte noen slasker når det kommer til hygiene Jeg var bare ikke klar over at det fantes slik jenter. Jeg tuller altså ikke! Så vær vennlig og svar meg. Er dama et avvik, eller gjør jenter slik?
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #15 Skrevet 26. april 2010 Klart jeg sjekker dassen, jeg er livredd for at det skal ligge noe igjen etter meg Jeg trodde ikke hun dreit bare 5 ganger på de to ukene, jeg mente at å ha så løs avføring så 5 ganger på 2 uker kan tyde på at hun eter for lite fiber, jeg formulerte meg kanskje litt feil der. Angående det å stappe børsten ned i dass når det ligger papir der, det har jeg også opplevd. Jeg var renholder, og etter at en annen hadde hatt området en stund var en av dobørstene full av papir fordi neket ikke hadde giddet å trekke ned i dass før hun vasket. Hun var verdens verste renholder; hun stinket som en gris også (kraftig svettelukt) og hun var tydeligvis inkontinent etter å ha født 7 unger for en dag jeg kom på jobb var det en stor dam urin på gulvet på lageret. Den eneste som hadde vært der før var henne. Arbeidsbuksa hennes stinket urin også, og den var gul i skrittet. Koselig at hun lagrer tissebuksa si på pauserommet da. Så ja, det finne snok en del uhygieniske jenter/kvinner rundtomkring. :gjeiper: WOW Takk for svar. Du høres ut til å ha en oppførsel jeg trodde alle jenter hadde, altså påpasselig og hygienisk. Jeg forstår jeg har levd i ei boble
Gjest Annika Skrevet 26. april 2010 #16 Skrevet 26. april 2010 Jeg sjekker alltid selv at det ikke er noen spor etter meg, men har en venninne som ikke er så nøye på det. Har flere ganger bedt henne om å bruke dobørsten...
Gjest Trådstarter Skrevet 26. april 2010 #17 Skrevet 26. april 2010 Jeg sjekker alltid selv at det ikke er noen spor etter meg, men har en venninne som ikke er så nøye på det. Har flere ganger bedt henne om å bruke dobørsten... Jeg sjekker også doen etter jeg har brukt den Så du har ei venninne som er slik? Har hun sagt hvorfor hun ikke bruker dobørsten?
leirbål Skrevet 26. april 2010 #18 Skrevet 26. april 2010 Hei ts. Det finnes uhygieniske jenter, og det finnes uhygieniske gutter. Du vil nok mange ganger i ditt liv oppleve at det vakre bildet av jenter som alltid er rene og søte blir knust. Vi er som dere, ulike.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #19 Skrevet 26. april 2010 WOW Takk for svar. Du høres ut til å ha en oppførsel jeg trodde alle jenter hadde, altså påpasselig og hygienisk. Jeg forstår jeg har levd i ei boble Hehe ja værsågod Hun du deler dass med hører forhåpentlig vis til unntaket. :gjeiper: Jeg har alltid trodd at de aller fleste sjekker dassen, men kanskje jeg også har levd i en boble? Unntak fra regelen finnes jo alltid, som skrekkeksempelet jeg beskrev tidligere. Det lille jeg skrev er forøvrig bare toppen av isfjellet, jeg kan skrive en hyllemeter om alt det ekle/tyvaktige/ulovlige hun gjorde. Du kunne jo lage en poll, så kunne folk stemme på om de sjekker/vasker dassen etter seg?
Gjest Annika Skrevet 26. april 2010 #20 Skrevet 26. april 2010 Jeg sjekker også doen etter jeg har brukt den Så du har ei venninne som er slik? Har hun sagt hvorfor hun ikke bruker dobørsten? Har en venninne som er slik ja. Hun har ikke sagt noe om hvorfor hun ikke bruker dobørsten, men jeg tror egentlig at hun bare ikke bryr seg om det og synes det er så "farlig" om det ikke er helt rent etter henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå