Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Om ikke så lenge skal jeg ut og fly, og jeg lurer på om noen har noe tips til ting man kan gjøre? Altså. utenom og lese og løse kryssord. Synes det er greit å få tiden til å gå, særlig da jeg er ikke liker å fly
Capricorn Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Lydbøker! Da kan du slappe av samtidig som tiden går. Skaff deg noen spennende bøker. Vips så er du fremme Ellers så er det ofte de viser filmer eller at du får egen skjerm ved setet. Da kan du velge film selv.
Gjest SmallTalk Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Sove! Ihvertfall dersom man klarer dette. Jeg for min del sovner som oftest før take off, og sover ihvertfall 4 timer sammenhengende. Bedre tidsfordriv finnes ikke. Dersom du reiser sammen med noen så kan du jo ta med en kortstokk. Vi pleier å gjøre dette, og tiden går mye raskere.
MissStiles Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Høre på musikk. Også pleier jeg å ha med meg kortstokk.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Hvis du flyr langt så går det jo masse filmer du kan se på. Ellers er det ikke så stort område å utfolde seg på... Det blir lesing, eller ipod. Ta deg et glass vin og slapp av
plosiv Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Lydbøker, og å ta med pc med tv-serier på, og hodetelefoner. Veldig, veldig praktisk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar alle sammen! Skal ikke fly super-langt, men.. I Januar fløuy jeg til Syden, altså litt over 5 timer, og da viste de ikke film verken på storskjerm eller på ens "egne" skjermer.. Den flyturen var laaaang. Særlig da vi måtte sitte I flyet og vente i 2 timer på take off fra Norge også... Men, er det lov å ha med og ha på PC på flyet da..?
Gjest SmallTalk Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Men, er det lov å ha med og ha på PC på flyet da..? Jepp! Men den må være avslått under take off og landing. Og etter som det ikke er ladepunkter ombord, så kan det være en fordel å ha med et ekstra, fulladet batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå