Gå til innhold

Hjelp til renseprodukter.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 som trenger ansikts produkter. Har egentlig aldri rensa ansikte før, bare brukt en dagkrem fra vaseline intensive care. Ikke akkurat den beste som finnes men den har funka for meg. Nå har jeg veldig lyst til å begynne med renseprodukter. Har ingen anelse om hva jeg skal velge. Jeg har ikke den beste økonomien. Har bare en liten helge jobb ved siden av skolen så blir ikke så mye penger. Så det sier seg selv at jeg ikke har råd til dyre produkter som MD,dermalogica osv. Håper på dere kan anbefale meg noe som er bra og til en rimlig pris :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da må du nesten fortelle litt om huden din først..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke gode produkter til en billig penge med mindre det er naturlige produkter som African black soap, oljer og sheabutter.

Men handler du på nettet kan du få full rutine for rundt en 1000 lapp. Dag og nattkrem, rens, serum.. Et produkt til 40kr for 300ml kan bare gjøre vondt verre.

På feelunique har de gode priser på 400ml Decleor renseprodukter (under 200kr grensa). Kanskje det kan være noe?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil påstå jeg har en tørr hud. Blir veldig tørr om vinteren og spesielt etter jeg har dusjet/babdet. Noen ganger hender det jeg flasser litt i ansiktet. (rundt nesen og pannen)Jeg har hvert fall ikke en sensitiv hud. Tåler ganske mye og blir nesten aldri rød eller solbrent i ansikte. Sliter heller ikke med kvise problemer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke gode produkter til en billig penge med mindre det er naturlige produkter som African black soap, oljer og sheabutter.

Men handler du på nettet kan du få full rutine for rundt en 1000 lapp. Dag og nattkrem, rens, serum.. Et produkt til 40kr for 300ml kan bare gjøre vondt verre.

På feelunique har de gode priser på 400ml Decleor renseprodukter (under 200kr grensa). Kanskje det kan være noe?

Kan ikke handle på nette hvis de ikke tar i oppkrav. er 17 så har ikke nettbank enda. Som sagt så har jeg ikke den beste økonomien. Men er det virkelig sånn at hvor dyrere det er jo bedre er det??

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale deg MD Formulations eller Decleor. Dermalogica er også supert. Ser du skriver at dette er svært dyrt, og jeg må komme med en liten innvending; for det første: God hudpleie er en investering. Dårlige produkter med masse mineraloljer og fyllstoffer (som vaseline intensive care) gjør ingenting for deg, snarere tvert i mot. For det andre; Kjøp på nett!!! Kan ikke stresse dette nok - du sparer en liten formue på å handle på nettet, og får skikkelige produkter til omtrent samme pris som disse tvilsomme Rema/H&M/Vita-merkene.

Prettyskin4less.com har kjempegode priser på både Dermalogica og MD Formulations.

Cheapsmells.com er supre på Decleor.

Men for å velge riktige produkter må du nesten fortelle litt mer om huden din. Tørr, sensitiv, uren hud? Alt passer ikke for alle, og det er viktig å velge riktige produkter for sin hudtype.

Et trygt og billig alternativ dersom du har virkelig dårlig råd er jojobaolje. Koster under en hundrelapp og har mange bruksområder. Kan både stabilisere og fukte huden. Samtidig kan den hjelpe mot kviser og urenheter :)

Skrevet

Kan ikke handle på nette hvis de ikke tar i oppkrav. er 17 så har ikke nettbank enda. Som sagt så har jeg ikke den beste økonomien. Men er det virkelig sånn at hvor dyrere det er jo bedre er det??

Man får stort sett det man betaler for når det gjelder hudpleie ja...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale deg MD Formulations eller Decleor. Dermalogica er også supert. Ser du skriver at dette er svært dyrt, og jeg må komme med en liten innvending; for det første: God hudpleie er en investering. Dårlige produkter med masse mineraloljer og fyllstoffer (som vaseline intensive care) gjør ingenting for deg, snarere tvert i mot. For det andre; Kjøp på nett!!! Kan ikke stresse dette nok - du sparer en liten formue på å handle på nettet, og får skikkelige produkter til omtrent samme pris som disse tvilsomme Rema/H&M/Vita-merkene.

Prettyskin4less.com har kjempegode priser på både Dermalogica og MD Formulations.

Cheapsmells.com er supre på Decleor.

Men for å velge riktige produkter må du nesten fortelle litt mer om huden din. Tørr, sensitiv, uren hud? Alt passer ikke for alle, og det er viktig å velge riktige produkter for sin hudtype.

Et trygt og billig alternativ dersom du har virkelig dårlig råd er jojobaolje. Koster under en hundrelapp og har mange bruksområder. Kan både stabilisere og fukte huden. Samtidig kan den hjelpe mot kviser og urenheter :)

Jeg har skrevet om huden min lengere oppe..

Men tar de oppkrav på disse utenlandske nettsidene?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, men du kan jo åpne kortet for netthandel når du er såpass gammel. Mener jeg hadde det når jeg var 16 år.

Hvis ikke kan du kanskje bruke foreldre sitt kort og gi de pengene? Vet den eldre garde pleier å være skeptisk til netthandel, men feelunique er helt trygt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bevist at kommer ikke ann på prisen hvor gode kremene er. Så selv om en krem koster 600kr betyr ikke det at den er mye bedre enn en krem til 200kr. Men kremer fra rimi og HM er ikke gode uansett. Så jeg ville helst styrt unna de.

Tatt ut fra dinside: Prislappen har ingen betydning for hvor gode produktene er. En krem til 1890 kroner fikk samme karakter som en krem til 105 kroner. De dyreste kremene er ikke automatisk de beste. Men samtidig kan ikke kvinner ha like høye forventinger til en billig krem, sier Bella Linde, skjønnhetsredaktør i Tara.

Skrevet (endret)

Jeg har skrevet om huden min lengere oppe..

Men tar de oppkrav på disse utenlandske nettsidene?

Ja ser det, du skrev det samtidig som jeg skrev mitt innlegg, så la ikke merke til det før nå.

Decleor har gode fuktighetsprodukter, hvis det er tørr hud du sliter med. Du kan for eksempel ta en titt på Cleansing Milk & Tonifying Lotion, disse er milde og gode, og siden cleansing milk brukes uten vann (gnis av med bomull, og følger opp med toner) tørker den ikke ut huden slik vann kan gjøre.

Hydra Floral-kremen fra samme merke er også et trygt valg for mange. Decleor har også essenser (serum i oljeform) du kan bruke under fuktighetskremen for en fuktighetsboost. Mener det er Angelique som er super for tørr hud. Disse 400 ml flaskene fra FeelUnique som noen nevner tidligere er supre og du får masse for pengene. Ta en titt på denne linken, her får du 400 ml av både rensemelken og toneren, samt en liten utgave av hydra floral-kremen med på kjøpet for 32,50 pund (ca. 295 kr) - noe som er en kanonpris for noe som i norske salonger ville kostet rundt en tusenlapp, minst! FeelUnique har gratis frakt, og betaler toll + moms om du må betale det, dersom du sender dem et bilde av kvitteringen på mail. Søker du litt rundt på nettet finner du sikkert noen rabattkoder også, som kan gi deg et par pund ekstra i avslag på prisen.

Som noen sier over meg, er det fullt mulig å bruke bankkort til å handle på nett når du er 17. Et godt alternativ er å låne bankkortet til mor eller far, og så kan du gi dem kontanter. Dette har jeg gjort for søsteren min, som ikke har bankkort, noen ganger, og det funker helt fint :)

Til AB over meg: Alle dyre kremer er ikke gode nei (les parfymeri-merker med "genteknologi" og gudene vet hva), men man får stort sett det man betaler for. Trygge og gode ingredienser koster mer, og da må man ut med mer for å få produkter med disse ingrediensene. Problemet med mange billige produkter er at de har ørlite av de gode ingrediensene og et lite lass av fyllstoffer. Dette er ikke bra for huden! Salongmerker er ofte mer konsentrerte og man får dermed både bedre og raskere resultater. Unntaket er om man velger helt naturlige produkter, som jeg skrev tidligere, for eksempel jojobaolje. Men dette gir ikke ofte slike WOW-resultater, det er bare mildt, rent og helt OK...

EDIT: Tror ikke de tar oppkrav nei. Vanlig prosedyre på nett er enten kort eller paypal. Men paypal er jo knyttet til et kort, så da er du like langt...

Endret av Rosebud
Skrevet

Renseskummet til vaseline intensive care er bra.

Nivea har en rensegel (refreshing wash gel?), som er bra. De har også en dagkrem på tube som er veldig god (nivea har generelt ganske gode ansiktskremer).

Apoteket har gode renseprodukt, f.eks et renseskum i grønn flaske fra cliniderm.

Skrevet

Personlig elsker jeg Garnier 3 in 1!

Den har virkelig funka på min hud, men ser den får masse pepper her inne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker renseprodukter fra bodyshop. Selv om de ikke er i det dyreste laget så er jeg kjempe fornøyd med de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...