Gå til innhold

Brudekjolen for lang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har brudekjolen min http://jkdress.com/products_detail.asp?id=3920

kommet fra Kina!!!

Prøvde den i dag, og den er veldig lang da...Kan den være lengere forran enn det den er på bildet? Må holde opp kjolen ganske mye når jeg går da. Den ble sydd etter mine mål, men bestilte oxo en underkjole med spiler......noe jeg ikke vil bruke, da kjolen blir altfor vid etter min smak.

Og hva kan jeg bruke som push-up under kjolen????

Bekymret brud........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin kjole! :jepp: Jeg synes ikke den skal være lenger enn på bilde. Blir nok utrolig slitsomt å gå i. Mye bedre å få lagt den opp hos en flink skredder.

Jeg ville vurdert korsett under kjolen. det holder puppene oppe på en helt annen måte enn stroppeløs bh.

Trodde aldri jeg kom til å ha korsett under kjolen min. Men jeg prøvde, og forskjellen var stor! Føltes så mye bedre med korsett!

Man får i tillegg en flott holdning :)

Verdt å prøve i alle fall!

Skrevet

I "kristins brudesalong" i lillestrøm. Korsettet er superbehagelige! Og pene :jepp:

De har sikkert pene korsetter i de fleste brudesalonger.

Skrevet

Jeg ville lagt opp kjolen så du klarer å gå uten å butte i skjørtet med skoene. Altså bittelitt over tåa. Du skal ikke dytte den foran deg på bakken når du går.

Skrevet (endret)

Jeg ville definitivt lagt den opp, for jeg synes faktisk at kjolen på bildet også er to-tre cm for lang. Du skal jo ikke trå på den!

Det er nok fordi du velger å ikke bruke underskjørtet, at det har blitt slik. Det ville ha løftet kjolen mye.

Endret av Modic
Skrevet

Syns dere jeg bare burde bruke underkjørtet jeg fikk med da?

Det ser sånn ut: http://jkdress.com/products_detail.asp?id=1123

Blir veldig ball-aktig kjole da! Hadde ikke tenkt og ha kjolen sånn egentlig. Skal ikke gifte meg i kirke heller.Bare en familiefest...

Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal legge opp kjolen, eller bruke den svære greia under....!? Hva ville dere gjort da????? Vet ikke hvor vanlig det er med underkjole/kjørt jeg....

Skrevet

Det første bildet du la ut - er det underskjørt under den kjolen? Jeg synes det ser slik ut, tror den ville ha hengt litt mer rett ned ellers (men den kan jo være sydd med underskjørt).

Dersom underskjørt er brukt på det bildet, og det blir omtrent likt når du prøver kjolen med underskjørt, så synes jeg du skal ha det. Jeg synes ikke det blir spesielt "ballaktig", om man kan si det slik, men typisk brud! ;)

Men jeg skjønner hva du mener, hvis underskjørtet ditt gjør at du blir mer "bløtkake"......

Du må nesten føle på det selv, men jeg tror ikke kjolen blir like fin om den faller mer rett ned, enn det den gjør på bildet.

Skrevet

Hva hvis jeg tar ut de to spilene i underkjørtet. Fant ut at jeg kan enkelt ta de ut. Det er de som er ekle og gjør kjolen såååå svær. Klarer jo ikke sitte med det greiene der :o( Men da må jeg sy opp kjolen litt alikevel......

Skrevet

jeg ville nok ikke tatt ut spilene.. da blir det enda mer stoff du kan snuble i.. blir den fryktelig stor om du bruker underskjørtet da?

Skrevet

Jeg synes du skal legge den opp, og på den kjolen der er det en lett jobb for du trenger bare å legge den opp foran hvis det er slep på den. Jeg har valgt å ta ut spilen på mitt underskjørt og legger heller opp det litt også (Jeg legger opp kjolen min selv).

Skrevet

Kjempe fin kjole! :jepp: Jeg synes ikke den skal være lenger enn på bilde. Blir nok utrolig slitsomt å gå i. Mye bedre å få lagt den opp hos en flink skredder.

Jeg ville vurdert korsett under kjolen. det holder puppene oppe på en helt annen måte enn stroppeløs bh.

Trodde aldri jeg kom til å ha korsett under kjolen min. Men jeg prøvde, og forskjellen var stor! Føltes så mye bedre med korsett!

Man får i tillegg en flott holdning :)

Verdt å prøve i alle fall!

Jeg var hos en brudespesialist i dag! Fikk endelig ordnet opp det med kjolen. Hun var enig i at jeg kunne ta ut den ene (øverste) ringen på underkjørtet...det pleide de og gjøre der visstnok! Så den saken ble grei. Hun løftet kjolen min litt høyere på meg enn det jeg hadde tatt den på meg, så da ble ikke kjolen for lang alikevel. Bare underkjørtet, men det klipper jeg opp. OG så kommer det...jeg prøvde da altså korsett der, men....skuffende! Den løftet ikke puppene mine i alle fall.Og jeg hadde ikke behov for korsett ellers heller. Hun anbefalte meg og bare kjøpe en vanlig stroppeløs push-up bh. Får se om det hjelper da....tviler.....hvis ikke er det ingen krise, for kjolen sitter som et skudd egentlig. Ble jo bedre når hun løftet kjolen høyre opp. Må sy inn strammere halternecken da, og det fikser hun for meg + damper den :o))))) NÅ blir det nok bra tilslutt! Takker for alle svar.

Skrevet

Er det dyrt eller? Å sy opp og dampe, mener jeg.

Skrevet

Er det dyrt eller? Å sy opp og dampe, mener jeg.

Hun skulle ha 300 kr for og dampe og 300 kr for kjoleposen. Men det var visst billig sa hun... Fornøyd jeg :o Hun skal ikke legge opp kjolen, så det vet jeg ikke hva koster. Hun skulle bare sy på noen nye fester på halternecken, det tok hun ingen ting for.

Skrevet

kan jeg spørre hvilken brudespesialist du dro til? vurderer også å få dampet kjolen min. så kjekt med tips hvis du er fornøyd med både jobben og prisen :)

Skrevet

Angående push-up bh: jeg kjøpte en Calvin Klein stroppeløs push-up bh hos Marina. Har også kjøpt noen innlegggsputer i brudesalong som jeg kan legge i hvis jeg vil ha enda litt mer push.. (har ikke så mye å flylle med i utganspunktet :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...