Lola89 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg lurer litt på hvordan dere smører dere på ryggen? Får dere andre til å hjelpe der`?
Mares123 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Det lurer jeg også på! Og at det i det hele tatt går ann å få det jevnt og fint når det skal på hele kroppen, og det er du selv som gjør det?
Wonders Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 (endret) skrubber meg godt etter en lang dusj. Tørker meg og smører på med vaselin eller fet krem på hendene/neilbåndene, så det ikke skal samle seg krem der. Ikke lett å få bort. Hansker etterlater seg lettere sjoller. Jeg får egentlig ikke helt nåia av sjoller asså, jeg tar meg god tid med å evt. pusse ut noen av de sterkeste overgangene med tørr skrubb etterpå. Jeg foretrekker både krem og spray slik at jeg kan nå rygg-partiet. Er jeg heldig får jeg hjelp fra han jeg bor med... Aller best er proff spray-tan Endret 27. april 2010 av Wonders
Air Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Er jo lettest å få hjelp, men går fint alene også. Vrir og vender meg foran speilet. Omtrent sånn som på den filmen her: Syns det er best å bruke hansker jeg da, har ikke opplevd skjolder av den grunn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 SMører man seg godt inn med fuktighets krem først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå