Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett Panasonic videokamera, ikke nytt, så det er med kassett i..

Jeg vil gjerne få lagt ting jeg har filmet på pcen slik at det kan legges på bl. annet youtube, men hvordan gjør jeg dette??

Har installasjonscden som fulgte med, men da kommer det jeg har filmet kun inn som stillbilder og ikke full film.

Fins det steder hvor de legger dette inn på pc for meg, i riktig filformat så det kan lastes opp på nett? F.eks fotobutikker eller pc-reparatører?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg har ett Panasonic videokamera, ikke nytt, så det er med kassett i..

Jeg vil gjerne få lagt ting jeg har filmet på pcen slik at det kan legges på bl. annet youtube, men hvordan gjør jeg dette??

Har installasjonscden som fulgte med, men da kommer det jeg har filmet kun inn som stillbilder og ikke full film.

Fins det steder hvor de legger dette inn på pc for meg, i riktig filformat så det kan lastes opp på nett? F.eks fotobutikker eller pc-reparatører?

Du har ikke firewire på kameraet? Ta en titt på denne tråden, så finner du det ut.

Det enkleste er kanskje å betale noen til å gjøre det? Men er det småting, er det jo litt trasig å betale for det..

Skrevet

Du har ikke firewire på kameraet? Ta en titt på denne tråden, så finner du det ut.

Det enkleste er kanskje å betale noen til å gjøre det? Men er det småting, er det jo litt trasig å betale for det..

Jeg har så utolig lite peiling på tekniske duppeditter at det nesten er flaut!

Har ikke peiling!!

Hvor kan jeg isåfall levere inn kameraet?

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg har så utolig lite peiling på tekniske duppeditter at det nesten er flaut!

Har ikke peiling!!

Hvor kan jeg isåfall levere inn kameraet?

Har du lite peil på tekniske ting, leverer du bare video-opptakene til en av de som dukket opp i det googlesøket.

Eller kanskje.. få tak i ett kamera som gjør det enklere å legge ting rett inn på youtube.. ?

Skrevet

Tusen takk for svar og god hjelp :)

Skal skaffe meg nytt kamera som er lett å laste opp, men nå har jeg filmet med dette kameraet..har lagt det inn på dvdbrenneren til tven..men så kom problemet med å få lagt det inn på pcen.. Jaja, ordner seg nok!! :)

Igjen, takk for hjelpen! :)

Skrevet

Skal skaffe meg nytt kamera som er lett å laste opp, men nå har jeg filmet med dette kameraet..har lagt det inn på dvdbrenneren til tven..men så kom problemet med å få lagt det inn på pcen.. Jaja, ordner seg nok!! :)

Skrevet

Gjest Nedfall
Skrevet

Hvis du har lagt det inn på brenneren er det jo noe lettere. Da kan du brenne det ut på en dvdr/cdr (jeg går utifra at du har lagret filmen på en dvdopptaker med harddisk?), putte plata i PCen, og laste det inn i ett videoredigeringsprogram.

Skrevet

Hvis du har lagt det inn på brenneren er det jo noe lettere. Da kan du brenne det ut på en dvdr/cdr (jeg går utifra at du har lagret filmen på en dvdopptaker med harddisk?), putte plata i PCen, og laste det inn i ett videoredigeringsprogram.

Ja, har lagt det inn på dvd, men får bare spilt av på pcen..hvordan får jeg ett slikt program og hvordan gjør jeg om filen om den kommer i feil filformat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...