Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg vil gjerne ta noen få soltimer for å få litt friskere farge. Jeg lurer på om man må ha solkrem på, eller om det holder med f.eks mineralfoundation, som skal ha faktor 15? Jeg tar gjerne etter jobb, og da er kanskje mye av foundationen som jeg tar på om morgenen borte?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg har lest at man ikke skal ha vanlig solkrem på i solarium. Men de selger kremer som er spesielt tilpasset solarium i de fleste solstudioer. Tror man helst burde bruke disse
Djungelvrål Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg bruker nesten alltid vanlig solkrem faktor 15 i ansiktet og på brystet i solarium. Får farge for det. Tror de sier man ikke kan bruke vanlig solkrem fordi de skal selge sine egne kremer som liksom er beregnet for solarium. Solariumstråler har flere uva stråler enn sol så tenker at det nesten er enda viktigere med solkrem i solarium enn i sol da disse strålene forårsaker mest rynker. Uva=aging Uvb=burning. Ville fjernet mineralpudderet da dette kan forårsake skjolder. Endret 26. april 2010 av Vinnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå