Marken Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Passer denne kjolen seg på en bryllupsfest? De har giftet seg i utlandet, og nå skal festen holdes hjemme. Min lenke Tenker litt på fargemessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Del Skrevet 26. april 2010 Linken viser ingen kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebær Skrevet 26. april 2010 #3 Del Skrevet 26. april 2010 Link som funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 26. april 2010 #4 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, ser ingen problem med å gå med den kjolen. Selv om den har hvit bunnfarge - så er det lite som minner om en brudekjole, og mye mønster, så den ville jeg brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 26. april 2010 #5 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, den synes jeg var søt. Ikke like begeistret for sminka til modellen, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 26. april 2010 #6 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, søt kjole! Modellen var helt grusom, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marken Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 27. april 2010 Link som funker Tusen takk for fiksing av linken :o) Da er kjolen bestilt, takk for innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 28. april 2010 #8 Del Skrevet 28. april 2010 Eg håper det var fór i den?? Skrekkeleg modell forresten, vanskeleg å sjå forbi ho... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå