Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å dra på blind date (kjenner ham fra over internett) hjemme hos ham. Er det "farlig"? Hvis jeg drar har jeg i så fall ikke tenkt å si i fra til noen, det blir for dumt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt dumt ja, men jeg synes ihvertfall du burde si ifra til noen hvor du går hvis du bestemmer deg for å dra..

Skrevet

Takk for svar!

Hvis det er det minste dumt å dra på blind date på denne måten så avlyser jeg og foreslår heller en kafé :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også sagt ifra til noen hvor jeg skulle. Men kan dere ikke treffes en annen plass først da, så kan du ta valget om du blir med han hjem etterpå. Så føler du deg mer trygg! Er vel et turområde eller noe dere kunne tatt en liten tur ved, før hjemmebesøk?

Skrevet

Kafédate høres mye lurere ut ja!

Kos deg :)

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en hjemmedate første gangen, så hadde valgt å be han til meg i stedet. Da hadde jeg følt meg mer trygg.

Men enig i at jeg ikke ville valgt å møte noen hjemme første gang. Cafètur høres greit og enkelt ut.

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en hjemmedate første gangen, så hadde valgt å be han til meg i stedet. Da hadde jeg følt meg mer trygg.

Hvorfor det, egentlig? Jeg kan tenke meg at det ville være en grei sikkerhet å vite hvor han bor i tilfelle han er en gærning.

Uansett så bør man være forsiktig med slik, og heller møtes på et offentlig sted først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...