Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man fortere brun i solarium enn i vanlig sol? Visst jeg da ligger 1/2 time i solarium, hvor lenge må jeg da ligge ute i vanlig sol for å oppnå samme resultat??

Håper noen kloke hoder kan svare meg på dette :) :)

Skrevet

Solarium er som oftest sterkere enn naturlig sol.

Sjansen er nok større for at du blir fortere brun i solarium, men det er også mer skadelig på huden!! :S

Derfor viktig å smøre seg inn med solkrem.

Den mest utbredte kreftsykdommen blandt unge voksne er hudkreft, så for all del ver forsiktig.

Det beste er nok å finne en god selvbruner, da denne ikke har bivirkninger.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har alltid lurt på en ting angående solarium,

MÅ man kjøpe lotion der, eller kan man bruke en lotion man har hjemme? for eks. fra bodyshop//dove...? virker litt sløsing av penger:P

Er det noe forskjell liksom.?

Skrevet

Solarium er som oftest sterkere enn naturlig sol.

Sjansen er nok større for at du blir fortere brun i solarium, men det er også mer skadelig på huden!! :S

Derfor viktig å smøre seg inn med solkrem.

Den mest utbredte kreftsykdommen blandt unge voksne er hudkreft, så for all del ver forsiktig.

Det beste er nok å finne en god selvbruner, da denne ikke har bivirkninger.

Enig i alt du skriver her. Jeg skjønner rett og slett ikke at folk tør å grille seg i solarium flere ganger i uka gjennom hele året. En ting er stor fare for hudkreft, en annen ting er at man eldes svært tidlig. Ser på venninner som er solglade, de har enormt mye rynker!

Selvbruning er det beste alternativet hvis man MÅ se brun ut, og nå får man det jo uten tilsatt kjemikaler også :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...