Gå til innhold

Booty dansing som treningsform

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Disse damene som danser "shaker" bakenden sin noe vilt mye, disse har ALLTID så sykt flotte romper :gjeiper:

Har derfor litt lyst å teste det ut å se om en faktisk får en sånn bakende av å danse sånn...:P

Noen som har prøvd det?

Har det virket?

Regner ikke med å få såååå mange svar, da dette er en relativt utradisjonell treningsmåte. men dersom noen har erfaring hadde det vært supert å fått noen svar :)

Hilsen treningsnarkoman som vil prøve noe nytt :enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd det, og det virker!! Jeg fant ut en dag at jeg ville lære meg booty dans og hip rolling, en slags mage dans. Jeg fikk mye mer markerte muskler og rumpa løfta seg på egentlig ganske kort tid, fordi jeg øvde hver dag for jeg SKULLE klare det =p Nå er jeg litt overvektig, så magemusklene viser ikke så godt på meg men merka at rumpa var blitt strammere og magemusklene strammere. Dessuten er det jo kjempegøy når man skal imponere litt på dansegulvet :fnise:

:skya:

Skrevet

Booty dansing er faktisk en ganske bra treningsmetode! Det gjelder forsåvidt for magedans også. På 3T har de visst begynt med noe som kalles Afro dans, og det skal visst inneholde veldig mye risting både her og der ;) Slik som frk.ompalompa sa, så vil du fort merke forskjell på kroppen, både at magen blir mer markert og rumpa og lår blir tightere. Og det positive er jo at det er så gøy! Jeg har prøvd det et par ganger på noen kurs, og jeg må si at det er hard jobbing! Ble utrolig stiv dagene etterpå, så jeg kjente at jeg hadde jobbet for å si det sånn :)

Skrevet

Supert! Er det altså steder hvor man kan gå for å lære dette? Eller har du, TS, tenkt å prøve hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...