Gå til innhold

Hvordan be han på date?


Gjest Karro

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste :)

Vi har snakket en stund nå, frem og tilbake på msn og melding. Møtte han først på en fest for 8 mnd siden. Snakket ikke noe sammen før etter tre måneder. Etter dette har vi snakket en del.

Poenget er at jeg har lyst til å finne på noe med han. Hittil har jeg bare ventet og ventet. Kan hende jeg er gammeldags, eller bare sjenert, men jeg har det slik at det er mannen som skal ta initativ :) Men nå er jeg lei av å vente. Venninner sier også at han virker som en sjenert person, så håper det er det og at det ikke er slik at han ikke har lyst på noe med meg.

Noen tips til hva jeg kan foreslå, og hvordan jeg kan skrive og formulere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Bare spør om han vil være med å ta en kaffe en dag eller gå en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå en tur blir sikkert litt vanskelig, da han bor en time unna :)

Men jeg føler liksom at hvis jeg skriver: "Hei, lyst å finne på noe en dag?" så er det jeg som må finne på hva vi skal gjøre, og da er jeg like langt.

Jeg er så sjenert, kommer helt sikkert aldri til å tørre. Men jeg har så lyst til å prøve å se hvor dette kan gå da. Jeg vet ikke hva det er, men jeg tenker på ham hele tiden. Får nesten hjerteflimmer! Hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Den som intet våger, intet vinner! ;)

Om du spør om dere skal finne på noe, så kanskje han har en god ide til noe dere kan finne på.

Om dere bor veldig langt fra hverandre, så kan du kanskje kjøre dit, og dere kan gå på cafe, ta en biltur, se en film, hva som helst.

En date eller et møte trenger ikke være noe avanserte greier, vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde dere første gangen dere var ute, eller bare fann på noe da? Hvis jeg tør blir d mest sannsynlig film, da jeg føler det er litt mindre formelt enn ut å spise eller noe :) off, jeg tør ikke:P men som du sa, den som intet våger, intet vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjorde dere første gangen dere var ute, eller bare fann på noe da? Hvis jeg tør blir d mest sannsynlig film, da jeg føler det er litt mindre formelt enn ut å spise eller noe :) off, jeg tør ikke:P men som du sa, den som intet våger, intet vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som kan svare? hadde vært fint med innspill og forslag.. kanskje en litt uformell eller artig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du liker, vel. Det blir det mest avslappede. Jeg hadde foreslått å ta noen øl på et koselig sted der man kan sitte litt avskjermet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg som de andre sier å nevne for han at det hadde vært kjekt å finne på noe en dag, også ser du litt an hvordan han svarer. Kan godt være han kommer med noen gode ideer ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...