Gå til innhold

Jeg må ha nytt slør

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

siden jeg prøvde det til kjolen var det topp. Så hade jeg med sløret til frisøren og hun sa at det var litt for langt, siden jeg skal bruke juksehår, må det ikke være så langt, for skulle je tråkke på det detter hele sveisen sammen.

Endret av Trampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å klippe bort litt av "toppen" av sløret og snurpe det sammen igjen (, med en "snurr" som avsluttning).

(Mitt slør er designet slik at det hadde gått an...)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Trampe -mod-

Skrevet

Høres litt merkerlig ut... Jeg hadde masse løshår i min frisyre og sløret var 3 meter langt... Det var overhode ikke et problem, men det kommer kanskje an på hvordan man har satt opp håret :sjenert:

Skrevet (endret)

Høres litt merkerlig ut... Jeg hadde masse løshår i min frisyre og sløret var 3 meter langt... Det var overhode ikke et problem, men det kommer kanskje an på hvordan man har satt opp håret :sjenert:

jeg vet ikke om du hadde kort hår eller langt hår da du satte i løshår, men mitt er så kort i utgangspunket at hvis det blir tråkka på, så ryker frisyren helt. Men for å si det sånn, det er ikke sånn kjempetap. Jeg selger bare mitt.

Endret av Voksen JuniBrud
Skrevet

jeg vet ikke om du hadde kort hår eller langt hår da du satte i løshår, men mitt er så kort i utgangspunket at hvis det blir tråkka på, så ryker frisyren helt. Men for å si det sånn, det er ikke sånn kjempetap. Jeg selger bare mitt.

Ja, da er det nok litt annerledes. Jeg har jo langt hår fra før av... Du får ha lykke til med å finne nytt slør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...