Shamira Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 (endret) siden jeg prøvde det til kjolen var det topp. Så hade jeg med sløret til frisøren og hun sa at det var litt for langt, siden jeg skal bruke juksehår, må det ikke være så langt, for skulle je tråkke på det detter hele sveisen sammen. Endret 26. april 2010 av Trampe
LimaLama Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Går det an å klippe bort litt av "toppen" av sløret og snurpe det sammen igjen (, med en "snurr" som avsluttning). (Mitt slør er designet slik at det hadde gått an...)
Solstrålejenta Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Høres litt merkerlig ut... Jeg hadde masse løshår i min frisyre og sløret var 3 meter langt... Det var overhode ikke et problem, men det kommer kanskje an på hvordan man har satt opp håret
Shamira Skrevet 27. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2010 (endret) Høres litt merkerlig ut... Jeg hadde masse løshår i min frisyre og sløret var 3 meter langt... Det var overhode ikke et problem, men det kommer kanskje an på hvordan man har satt opp håret jeg vet ikke om du hadde kort hår eller langt hår da du satte i løshår, men mitt er så kort i utgangspunket at hvis det blir tråkka på, så ryker frisyren helt. Men for å si det sånn, det er ikke sånn kjempetap. Jeg selger bare mitt. Endret 27. april 2010 av Voksen JuniBrud
Solstrålejenta Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 jeg vet ikke om du hadde kort hår eller langt hår da du satte i løshår, men mitt er så kort i utgangspunket at hvis det blir tråkka på, så ryker frisyren helt. Men for å si det sånn, det er ikke sånn kjempetap. Jeg selger bare mitt. Ja, da er det nok litt annerledes. Jeg har jo langt hår fra før av... Du får ha lykke til med å finne nytt slør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå