Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tantenipsy
Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med økologiske hårfarger? Enten i salong eller til hjemmebruk? Tenker spesielt på Naturigin hårfarge som du nå får kjøpt på Apotek1.

Har lyst til å prøve den for å gå fra mellomblond til lys/platinablond, men er redd resultatet skal bli gult.. Mener jeg har hørt om folk som har prøvd å bli så lys i økologiske salonger som har blitt mer gul enn platinablond. Noen erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring fra Organics i Oslo. Makan til tull skal man lete lenge etter. De skulle farge håret mitt brunt, men det ble så grønnskjær i det at alle jeg møtte bare måtte kommentere det grønne håret mitt. Da jeg kom tilbake og klagde sa de at det ikke var noe problam å få tilbake den fargen jeg hadde fra før. Etter fem timer i salongen (med veldig spesiell belysning) så håret ikke fint ut, men det virket nesten greit, de sa jeg kunne komme tilbake om en uke så kunne vi stripe det litt mer. Da jeg kom ut i dagslys hadde jeg rosa, blondt, brunt, grønt, og gult hår. Venninnene mine dro meg tilbake samme dag for de hadde ikke sett noe verre. Da vi kom inn i salongen så så det mye bedre ut igjen og frisørene sa at de ikke helt forsto hva som var galt. Så vi tok de med ut i dagslys. Heldigvis var det en annen kunde der som fikk sjokk og da jeg ville ha tilbake pengene så ble ikke det noe problem. Jeg måtte bruke 1800 kroner hos en skikkelig frisørsalong for å få ordet det hele. I tillegg måtte han klippe håret på den ene siden for det var to cm skjevt klippet.

Det er min erfaring. Når det er sagt så vet jeg at det er mye som fungerer. Bare ikke bruk Organics frisørsalong i Oslo.

Lykke til!

Gjest tantenipsy
Skrevet

Auda, det hørtes ikke bra ut!:-/

Ingen som har erfaringer med å farge det lysere da?

Skrevet

Da jeg skulle gå fra brunfargen igjen så skulle jeg farge det tilbake til det lyse håret mitt. Det var der det gikk skikkelig galt. Hva med å snakke med de i butikken eller i en salong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...