Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg leste av strømmåleren i dag og fikk sjokk,- det viser seg at vi aldri før har brukt så mye strøm som siste tre måndene. Det er en leilighet på 50 kvadrat og vi har i hh til strmmåleren hatt et forbruk på 4031 kwh for mars og april i fjor hadde vi 1900kwh. Det merklige er at jeg på dette tidspunktet ifjor var hjemmeværende og hadde da mye mer varme på da enn i år. Nå jobber jeg godt over 100 prosent og har blitt mer bevist med varmekablene. Noen som har grei på hva jeg bør gjøre? Har snakket med Hafslund uten å bli noe klokere av d..
Stor&Sterk Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Slå av alt i leiligheten, og sjekk om måleren fortsatt går. Kan det være at du betaler for strøm i andre leiligheter, hybler, eller at måleren din er knyttet til noen fellesareal som vaskerom, ganger, kjeller eller liknende? Dersom du ikke finner ut av det, bør du kontakte en elektriker for å sjekke om måleren din ikke virker som den skal. Leier eller eier du? Om du leier er det husverten sitt ansvar at måleren virker. Mål strømmen hver uke, og registrer den hos hafslund. Da er det lettere å holde kontroll med hvor mye du bruker. Jeg leser av strøm ofte dersom jeg er i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå