Gå til innhold

Hva hadde du på deg/skal ha på deg i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva hadde du på deg? Trenger inspirasjon! Noen som vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gifter du deg da? Jeg skal selv gifte meg nå til sommeren. men her er egentlg det meste i boks allerede. veldig tidlig ute. Blir jo så ivrig når man først setter igang. Jeg skal ha en prinsesse lignende kjole av Maggie Sottero. Stor kjole med mye tyll :jepp:

Skrevet

Jeg hadde undertøy en god boxer (ville ikke at trusa skulle bli nysjerrig på den store dagen byttet til mer snaxy undertøy da vi ankom hotellet :lur: ) Korsett.

Strømpebukse som var hudfarget med glans fra pierre robert (var redd for at stay up'sene skulle skli ned hvis jeg ble klam) Strømpebånd.

Underskjørt med en stålspile, dette knakk like før jeg skulle gå inn i kirken, og brudekjolen tvinnet seg mellom føttene mine.

Stroppeløs La Sposa brudekjole og hvite brudesko :Nikke:

Jeg hadde arvet et perlesmykke etter min oldemor som jeg tok med til en gullsmed og fikk ordet ørepynt, armbånd og et halsbånd av det.

Jeg hadde en veske som jeg hadde kjøpt på ebay, som var helt enkel og som var i samme farge som brudekjolen.

Og slør så klart fra Ebay som var 2 meter og 80 cm langt, med krystaller på.

I håret hadde jeg små glassperler stukket inn i frisyren.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha enkel kjole med strass og stropper fra Agape i fargen ivory.

Kjøpte også underskjørt med flere ringer der, men skal bare bruke to av de for jeg syns ikke noe om at kjolen blir for stor.

Sko fikk jeg kjøpt meg her om dagen. De er fra Högl, men er også fantastisk gode.

I håret skal jeg ha diadem med strass som matcher kjolen.

Regner med at jeg skal ha en behagelig truse. BH er litt usikkert enda, må spørre når jeg henter kjolene i forhold til stroppene.

Er også noe usikker på om jeg skal ha strømpebukse. Har egentlig mest lyst til å gå uten, bare det ikke blir for klamt mellom låra. :)

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg skal ha disse skoene på bildet.. hjemmesydd kjole i ivory duchessestoff med båthals, bånd i livet og knelangt skjørt. Perlesmykker med gull. Hårpynt med fjær og birdcageslør. Gifter meg 21.august! Lykke til alle sammen.

post-18558-1272445089,3312_thumb.jpg

Skrevet

Jeg skal ha en skikkelig bløtkake-tyll-kjole med tre ringer i underskjørtet. Har kjøpt noen fantastiske hofteholdere fra nettbutikken stockings headquarter, enkel hvit, med skikkelige fester. Har hvite strømper med røde hjerter i linje oppover hele baksiden, også fra stockings headquarter. Sko har jeg jeg ikke kjøpt enda, men det blir noe lilla/rosa/burgunder i samme farge som mannens slips. Under tror jeg det bli enkelt hvitt, lurer på om jeg burde kjøpe et korsett for å holde kjolen på plass, men har igrunn ikke plass til det i budsjettet.

Håret skal jeg krølle, feste det på sidene oppover med perle/glasstein-nåler og resten skal henge løst nedover ryggen. Tror jeg. Har ikke bestemt meg for slør enda. Tror det bli albuelangt, hvis det blir.

Smykker vurderer jeg å bruke de jeg bruker til dagligdags: en liten jukse-diamant i et enkelt kjede og matchende øredobber. Ellers tror jeg perler hadde passet veldig fint til kjolen, det er perlebroderi på, men jeg er ikke noen perlejente. Så mange valg!

Skrevet

Ffjellrev: Hvilken størrelse kjøpte du i strømper på den siden? Sånn i forhold til det du bruker til vanlig? Var jo masse fint der! :)

Skrevet

De jeg bestilte er one size. Hofteholderne bestilte jeg en large og en medium ser jeg, vet ikke hvorfor. Men alt passet, jeg bruker str 40/31" til vanlig.

Du vet kanskje dette fra før, men strømper blir kortere hvis man er kraftig og omvendt. Altså en lang, tynn dame og en lav, kraftig dame bruker samme størrelse.

Håper det var til hjelp :) og ja, veldig fin butikk - skulle ønske de hadde et utsalg i Bergen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...