Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 (endret) Kom over denne reklamen og må si jeg ble noe forundret da jeg etter å vært inne på siden mottok en mail om jeg ikke ville teste produktet! xxxx Noen som har vært borti dette? Endret 27. april 2010 av Furstina
baltazar Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 (endret) "xxxx's blogg" joda Synes du skal lese bloggen en gang til. Legg merke til hvor sykt positive responsen er fra de som mener de har prøvd den. Det er fullt mulig det finnes rikelig med antioksidanter i Acai bær, men du må ikke finne på å kjøpe fra denne siden som kalles "xxxx blogg" Det kan hende det finnes fler nettsteder som selger dette produktet, så her kan du fort bli svindlet. De positive effektene er: * Gjør at stoffskiftet min fungerer bedre * Avstå meg fra å små spise hele dagen * Gir meg den energien som trengs hver dag * At du tar av fleire ti talls kilo hahahahaha Endret 27. april 2010 av Furstina
Gjest navnelapp Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Når noko er for godt til å vere sant er det som regel det.
Chanel.No5 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Når noko er for godt til å vere sant er det som regel det. JEPP!!
Gjest Iril Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Dette må være en av de dårligst oversatte sidene jeg har sett på lenge, i tillegg til at bostedet forandrer seg for hver gang man laster forsidensiden (url'en uten tallet bak).
Furstina Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå