Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg lurer rett og slett på hvordan jeg får til å lage mitt eget design på Wordpress? Trenger jeg et eget program? Og hvordan får jeg lagt det inn?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg har ikke så mye peiling på html og css da, men jeg fant denne siden. Men da er spørsmålet hvordan jeg får lagt det inn som tema på bloggen på wordpress?
Gjest Iril Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Det enkleste er å laste ned og installere Sandbox-temaet, og redigere det. Å skrive et tema fra bunnen av krever at du kan programere php. Den siden du fant lager en .zip-fil, som du laster ned og installerer på WordPressen din, som hvilket som helst annet tema. Da trenger du enten en plugin eller ftp-tilgang. Har du WP på eget domene?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Aner ikkje hvordan du gjør det, men tenkte eg skulle nevne dette, for eg lurte på det samme men fant ut at eg ikkje gidder betale (selv om det er aldri så lite) for å få ting til å bli slik eg vil ha det. "You can edit your CSS and preview the changes for free. If you would like the ability to save your changes and make your design visible to the public, please purchase the Custom CSS Upgrade." Koster 14,97$ USD pr år (88 kroner ca).
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg har ikke wp på eget domene nei. Men når jeg har en slik zip-fil og skal få det inn på wordpress, så har jeg lastet ned FileZilla som er en ftp-client. Men jeg får ikke til å logge inn. Det står ECONNREFUSED - Connection refused by server. Noen som vet hva som er feil?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 TS her Jeg tenkte bare jeg skulle si at jeg tror jeg har funnet ut av det. Det virker som jeg er nødt til å ha Wordpress.org og ikke Wordpress.com. Og på Wordpress.org må du vel ha en web host virker det som, og det koster jo penger. Så da fant jeg ihvertfall ut hva som var galt Hvis det er noen som er uenig, så gjerne si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå