Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ankommer Gardemoen kvelden før og må ha hotell natten før avreise..kl 06 om morgenen. Leser på flere hotellsider at det finnes en Non stop shuttlebuss til/fra Oslo Lufthavn..som tar deg fra hotellet til flyplassen. Noen som vet hvor ofte den går, hva koster den? taxi-pris??

Håper noen kan svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes 2-3 busser som kjører mellom alle hotellene som er på Gardemoen. Første buss går rundt klokken 4 en gang og til ca midnatt.

Skrevet

SAS hotellet på Gardermoen ligger bare 100 unna flyplassen, da slipper du å tenke på bussen. Hvis du vil bo på et av de andre hotellene tror jeg bussene går ca hvert 15 min.

Skrevet

Bestilte sas-hotellet til slutt da prisene ikke var så forskjellige. Ganke ok med så kort vei å gå kl 5 om morgenen.. Dette hotellet koster 500 mer. Men slipper 240 kroner som bussen ville kostet. Takk for svar:)

Skrevet

Bestilte sas-hotellet til slutt da prisene ikke var så forskjellige. Ganke ok med så kort vei å gå kl 5 om morgenen.. Dette hotellet koster 500 mer. Men slipper 240 kroner som bussen ville kostet. Takk for svar:)

Det har jeg også gjort, pleier å bo der når jeg skal ta et tidlig fly morgenen etter :jepp: Syns det er verdt å betale noen kroner ekstra for. Et lite tips siden du skal reise tidlig; de har "take-away" frokost fra 04:00 om morgenen.

Skrevet

Take-away frokost hørtes ganske genialt ut:) Er dette noe som må bestilles og koster utenom? frokostbuffet følger med hotellrom, men hjelper lite når vi må ut dørene før den åpner.

Skrevet

Take-away frokost hørtes ganske genialt ut:) Er dette noe som må bestilles og koster utenom? frokostbuffet følger med hotellrom, men hjelper lite når vi må ut dørene før den åpner.

Nei, det var inkludert i prisen da vi bestilte :) Tror ikke du trenger si fra på forhånd, de pleier å informere om det når man sjekker inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...