Fruktvand Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Ankommer Gardemoen kvelden før og må ha hotell natten før avreise..kl 06 om morgenen. Leser på flere hotellsider at det finnes en Non stop shuttlebuss til/fra Oslo Lufthavn..som tar deg fra hotellet til flyplassen. Noen som vet hvor ofte den går, hva koster den? taxi-pris?? Håper noen kan svare:)
Dizzy Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Shuttlebuss Ser ut som de går hvert 20. minutt, og koster 60 kr pr voksen.
MissStiles Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Det finnes 2-3 busser som kjører mellom alle hotellene som er på Gardemoen. Første buss går rundt klokken 4 en gang og til ca midnatt.
*lilly* Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 SAS hotellet på Gardermoen ligger bare 100 unna flyplassen, da slipper du å tenke på bussen. Hvis du vil bo på et av de andre hotellene tror jeg bussene går ca hvert 15 min.
Fruktvand Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 Bestilte sas-hotellet til slutt da prisene ikke var så forskjellige. Ganke ok med så kort vei å gå kl 5 om morgenen.. Dette hotellet koster 500 mer. Men slipper 240 kroner som bussen ville kostet. Takk for svar:)
*lilly* Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Bestilte sas-hotellet til slutt da prisene ikke var så forskjellige. Ganke ok med så kort vei å gå kl 5 om morgenen.. Dette hotellet koster 500 mer. Men slipper 240 kroner som bussen ville kostet. Takk for svar:) Det har jeg også gjort, pleier å bo der når jeg skal ta et tidlig fly morgenen etter Syns det er verdt å betale noen kroner ekstra for. Et lite tips siden du skal reise tidlig; de har "take-away" frokost fra 04:00 om morgenen.
Fruktvand Skrevet 26. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2010 Take-away frokost hørtes ganske genialt ut:) Er dette noe som må bestilles og koster utenom? frokostbuffet følger med hotellrom, men hjelper lite når vi må ut dørene før den åpner.
*lilly* Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Take-away frokost hørtes ganske genialt ut:) Er dette noe som må bestilles og koster utenom? frokostbuffet følger med hotellrom, men hjelper lite når vi må ut dørene før den åpner. Nei, det var inkludert i prisen da vi bestilte Tror ikke du trenger si fra på forhånd, de pleier å informere om det når man sjekker inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå