Gjest green tea Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 (endret) jeg mener falsk lykke er gigantisk hus, bade basseng, stort tv og ha mer penger en du trenge. ekte lykke er alle årsaker som kan gjøre deg varm om hjerte. hva mener du som er ekte og det som er falskt?. Endret 26. april 2010 av green tea
Bernardette Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Ekte lykke er den som kommer innenfra og som du selv vet er ekte. Jeg er ikke enig i det du sier med stort hus og basseng. Såklart mange ekte mennesker kan føle ekstra lykke siden de har dette. Falsk lykke i mine øyne er sånt pisspreik som så mange presterer å komme med, som kun presenteres for andre med den hensikt å få dem til å tenke at du er den lykkeligste i verden. Jeg har det bra med min familie og har ikke noe behov for å bevise for andre at jeg er lykkelig. Det er ekte lykke. Om den hadde blitt kombinert med en diger villa jeg hadde hatt råd til å gjerne
Gjest stillness Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Enkelte materielle ting kan faktisk gi en del lykke.Da mener jeg ting som betyr noe for meg,sånn som da jeg kjøpte speilrefleksen min for eksempel.Det har gitt meg mye lykke de årene jeg hatt det. Opplevelser er noe som gir meg mye lykke.Reise og oppleve.De gangene jeg har vært mest lykkelig så har jeg som regel vært ute og reist. Klart venner,familie,kjæreste og kjæledyr gir jo også mye lykke Når jeg tenker på falsk lykke så tenker jeg på sånne overmaterielle folk som tror de blir lykkelige bare de har finere bil,designerklær,digert hus og at man er pen.Jeg sier ikke at en del av de tingene ikke kan hjelpe på lykkefølelsen,men da er det vel gjerne i kombinasjon med andre ting.Penger er jo desverre en nødvendighet,uten det så blir det jo en kamp for å overleve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå