Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på konsert i Spektrum iløpet av året, og har aldri vært der før. Lurte litt på hva som er lurest/best med tanke på plasser der. Bør man gå for sitteplasser eller ståplasser? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så kommer litt ann på hvor godt jeg liker bandet jeg skal se/høre på. Å stå pleier å gå helt greit. Når det gjelder sitteplassene så finnes det forskjellige felt. Det ligger nok en oversikt over plassene på Oslo Spektrum sin hjemmeside. Bare å se der!

Skrevet

Ok. Har sett på salkartet og sånt, men vet jeg ikke hvordan det ser ut i virkeligheten da, avstander osv.

Eneste med å stå er vel at man ikke bør stå altfor langt fram om man vil få med seg noe?

Skrevet

Spektrum bruker forskjellige oppsett avhengig av hvor "stor" artisten er. Personlig liker jeg ikke sitteplassene høyt oppe, for det er utrolig bratt der! Hvis det er et band/ en artist jeg liker veldig godt, liker jeg å stå helt fremme. Jeg er nemlig såpass lav at jeg ikke ser noe hvis jeg havner et stykke bak. Men det innebærer jo at man må tilbringe flere timer i kø først. Mange liker ikke å stå så nær scenen pga lydnivået og at det kan bli ganske varmt og trangt hvis folk presser.

Skrevet

Spektrum bruker forskjellige oppsett avhengig av hvor "stor" artisten er. Personlig liker jeg ikke sitteplassene høyt oppe, for det er utrolig bratt der! Hvis det er et band/ en artist jeg liker veldig godt, liker jeg å stå helt fremme. Jeg er nemlig såpass lav at jeg ikke ser noe hvis jeg havner et stykke bak. Men det innebærer jo at man må tilbringe flere timer i kø først. Mange liker ikke å stå så nær scenen pga lydnivået og at det kan bli ganske varmt og trangt hvis folk presser.

Ok, tror kanskje jeg fikk tak i billetter til de som er litt oppe ved scenen der, men heldigvis på rad 2, så det burde jo ikke være så aller verst. Måtte bare ta til takke med de plassene jeg fikk ettersom det ble raskt utsolgt. Er jo bedre å dra enn å holde seg hjemme :) Skulle gjerne stått foran ved scenen da, men det får vel bli neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...