Luren Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Noen som har noen gode å anbefale? Da tenker jeg selvfølgelig på frisørmerker e.l. Jeg har langt, tørt og ødelagt hår, men nå på våren på har jeg begynt å flasse litt Jeg gifter meg til sommeren og har lyst å ha styr på håret mitt og hodebunnen min innen den tid
Gjest willemine Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Redken extreme fungerer kjempebra på ødelagt hår!
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Redken extreme fungerer kjempebra på ødelagt hår! Jeg signerer denne. Bruken shampoo, balsam og Anti-Snap-kuren selv, og er veldig fornøyd! Håret mitt var helt ødelagt etter masse farging og bleking, men det begynner virkelig å komme seg nå
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Kan vel også legge til en anbefaling om å kjøpe på nettet, da man slipper myyye billigere unna. Jeg bestilte mine på feelunique, og det lønte seg!
Luren Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Da skal jeg prøve meg på denne! Tusen takk for hjelpen!
Gjest SmallTalk Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Joico K-pack er også bra på hærpa hår. Hårkuren derfra har vunnet pris for beste hårkur rimelig mange år på rad.
Rosebud Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Redken extreme fungerer kjempebra på ødelagt hår! Jeg er også veldig fornøyd med denne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå