Nilla Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei! Dette er et spørsmål til dere som har brukt Pergotime. Har dere noen formening om hvor vidt dere fikk el akkurat midt i syklus, eller om dere hadde tidlig/sen el? Har lest om noen som mener at el kommer litt senere enn den normalt skal ved bruk av Pergo. Prøver selv Pergotime nå, og brukte også det sist jeg ble gravid. Testet ikke etter el da, men ut i fra tidlig-ul mente legen at jeg hadde kommet en uke kortere enn jeg trodde sjøl, ergo at el hadde kommet en uke senere enn jeg trodde. Hadde vært interessant å høre om andres erfaringer rundt dette!
Phobaeticus Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei. Min erfaring er at EL har vært ca 14 dager før TR på Pergo også, og med ganske regelmessige sykluser på 28 - 29 dager vil det jo si midt i syklusen. Den syklusen jeg brukte CBFM fikk jeg Peak på dag 15 og 16 og TR kom på dag 29.
Strix Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg fikk el(i følge termometeret) på dag 10, 14 og 16, syklusene ble generelt forstyrret av Pergo i mitt tilfelle. Bare dårlige erfaringer dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå