Teriyaki Skrevet 28. april 2010 #41 Skrevet 28. april 2010 Fjott.. Jeg skal ikke nekte på at jeg har dramatisert noen av mine innlegg her tidligere. Men jeg vet jeg lever i en litt anderledes verden enn de fleste. Jeg kjenner noen av de som skriver her inne personlig. Men det holder vi for oss selv. Har også vært sammen med noen av de jeg kjenner her inne. Jeg har vært medlem av en viss klubb her i trondheim som ikke er her lengre. Jeg har gjort mye sexuelt i livet, som du tydeligvis ikke vet finnes her på denne kloden. Mye som jeg gjerne glemmer, og mye som har gitt meg mange fine minner. Nå har jeg samboer og har tatt livet litt mer rolig de siste årene. men jeg er fortsatt en søkende når det gjelder nytelse. Nytelse er noe både jeg og min samboer liker godt. Og den liker vi også å dele med andre. Ha en fin fin kveld.. Hvis du er samboer - hvorfor ville du henge en lapp der? Men ellers, så kan jeg tenke meg til at det var en litt spennende opplevelse. 1
Gjest Kim Skrevet 28. april 2010 #42 Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg går ofte rundt naken, selv om gardinene ikke er trukket for. Er liksom ikke så farlig om en eller annen nabo som jeg mest sansynligvis aldri vil se snurten av ser meg naken. Endret 28. april 2010 av Kim
Gjest lambda Skrevet 10. mai 2010 #43 Skrevet 10. mai 2010 Hvordan går det med naboen da, observert han flere ganger?? Litt nysgjerrig på oppdateringer
Lena80 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #44 Skrevet 14. mai 2010 Hei, Har ikke sett etter så ofte. Det har jo ikke passet seg slik. Jeg har kanskje gått glipp noen hendelser. Men jeg kan jo leve i håpet.
Lena80 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #46 Skrevet 19. juni 2010 Hei.. Nå er det lenge siden... Har tenkt tanken om å gå over å spørre han om det ikke er mulig, å få flere oppvisninger. Jeg er nå hjemme alene igjen i noen dager. Kanskje han er på fest i dag og blir søndags horny igjen i morgen? Den som lever.......... Ha en fin helg, alle her i by'n regner det hele tiden... Hilsen Lena
Gjest Trondheimsmann Skrevet 25. januar 2011 #47 Skrevet 25. januar 2011 Savner oppdatering i denne saken fra deg Lena80 :gjeiper:
Lena80 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #48 Skrevet 21. oktober 2011 Bare en kjedelig oppdatering. Han flyttet, og vi har flyttet. Men det var litt moro å lese dette igjen. Vekket minnene. Har ikke vært her inne på lenge. Ikke at jeg har forandret meg og ikke liker slikt mer. Men har vært mer fokus på andre "tinger".
Gjest Katten. Skrevet 21. oktober 2011 #49 Skrevet 21. oktober 2011 Lurer på hvor mange ganger noen har sett på meg. Er ikke alltid like flink med gardiner selv! 1
Koe Skrevet 22. oktober 2011 #50 Skrevet 22. oktober 2011 Lurer på hvor mange ganger noen har sett på meg. Er ikke alltid like flink med gardiner selv! Hva er adressen? Og er det noen praktiske sitteplasser utenfor hos deg?
Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2011 #51 Skrevet 22. oktober 2011 Hva er adressen? Og er det noen praktiske sitteplasser utenfor hos deg? Naboene kan vel se rett på meg, om jeg ikke har persienne nede, men showet er nok forbeholdt fruen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå