Gå til innhold

Husk gardinene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser han ikke mer nå.. Teite meg ser jo etter han. Det blir nok ikke mer etter en så lang runk. Han er sikkert i dusjen..

Jeg kan vel ta en dusj og tror jeg.

Men fint å se på var det. Finere enn jeg trodde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. Eg ville skreve ein lapp på døra med nummer på. Dønn :sjenert:

Skrevet

Han reiser seg igjen. nå skjer det. hmmm ser ikke spruten, men det ble på bordet tror jeg. stili >>>

Haha, snakk om live-blogging! :fnise:

Skrevet

:) Har tenkt på det med å skrive en lapp i dag. Men tror ikke jeg våger å gjøre det. Håper jeg klarer å gjøre andre tinger enn å gå å se utav vinduet når jeg kommer hjem.

Det frister så MYE å gjøre noe som hinter han om live showet.. :lur:

Fortalte det til en venninne i dag "hvorfor ringte du ikke!!!" var hennes første ord. :skravle:

Gode naboer har fått en ny mening :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Merkelig. Trodde menn som gjorde sånn var "griser" jeg, men her inne blir jo alle damene kåte.

Bor veldig tett i nye blokker i Oslo sentrum, men å runke uten gardiner for å hisse opp naboer...nei, tror ikke jeg ville tatt sjansen på det. Om ingen her inne er naboer med meg da. :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når de ikke tenker over gardinene og er studs er det jo bare lekkert :lur:

Skrevet

Kunne vært spennende å gjøre det for ei som så på. Men, men får se om det blir virkelighet en dag :lur:

Hilsen "stud".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne vært spennende å gjøre det for ei som så på. Men, men får se om det blir virkelighet en dag :lur:

Hilsen "stud".

grawr

:fnise:

Gjest Agurkolat
Skrevet

Haha, heldiggris. Går alt for ofte rundt naken i huset uten å tenke på å lukke gardinene engang.. Har ikkje så mange nære naboer, men alikevel :P

• Liker 1
Skrevet

Har nok sjekket vinduet noen ganger i kveld. Men nei! Ikke noe liv i den stuen i kveld. :sukk:

Det er sikkert ikke noen vanlig hendelse der inne. Er ikke sikkert han glemmer gardinene noen flere ganger :sukk:

Tanken har nesten vært litt plagsom i dag. Gå sånn litt spent hele dagen på grunn av at jeg kanskje ville få se noe i dag og.

Føler meg egentlig litt idiotisk.

Men det må gjerne skje igjen når jeg er hjemme allene. :jepp:

Har sjekket i dag om det er mulig å se helt inn til vår sofa. Men tror ikke det er mulig fra noens vindu. Det er jeg for...

Nei,, må krype til :natti: snart.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan lage et show for ham en gang du er sikker på at han ser det ;)

Skrevet

Har nok sjekket vinduet noen ganger i kveld. Men nei! Ikke noe liv i den stuen i kveld. :sukk:

Det er sikkert ikke noen vanlig hendelse der inne. Er ikke sikkert han glemmer gardinene noen flere ganger :sukk:

Tanken har nesten vært litt plagsom i dag. Gå sånn litt spent hele dagen på grunn av at jeg kanskje ville få se noe i dag og.

Føler meg egentlig litt idiotisk.

Men det må gjerne skje igjen når jeg er hjemme allene. :jepp:

Har sjekket i dag om det er mulig å se helt inn til vår sofa. Men tror ikke det er mulig fra noens vindu. Det er jeg for...

Nei,, må krype til :natti: snart.

Hei.. Vil gjerne vite hva du gjorde i dusjen etter å ha sett på han...Har du gjort det mange ganger etterpå mens du fantaserte om han? Drømmen er jo å få se ei jente som onanerer uten at hun vet at jeg ser på.. Viste ikke at damer hadde samme fantasier om det???

Skrevet

Hei.. Vil gjerne vite hva du gjorde i dusjen etter å ha sett på han...Har du gjort det mange ganger etterpå mens du fantaserte om han? Drømmen er jo å få se ei jente som onanerer uten at hun vet at jeg ser på.. Viste ikke at damer hadde samme fantasier om det???

Hei

Hvorfor skulle ikke damer ha samme fantasier om det???

Mulig at mange ikke vil medgi at de liker å se på noen som koser seg. Men i rette situasjonen tror jeg de fleste av både menn og damer liker det. Hadde det vært helt feil tid og sted ville ikke jeg syntes så mye om det heller.

På søndagskvelden passet det meg fint å være tilskuer til en slik hendelse. Vi bor på toppen, så ingen kan se godt inn på soverommet vårt. Han bor en etg under, så jeg ser rett inn og ned på stuen hans. Og hans stol står i hjørnet ved vinduet :popcorn:

Jeg hadde en grunn til å gå i dusjen. For vi har en god stol inne på soverommet :jepp:

Han er hjemme, men ingen show i dag tror jeg :filer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bare kjenner følelsen, så vannvittig kåt jeg ville blitt av å se noe sånt, litt forbudt liksom. Jeg ville nok gjort det med meg selv samtidig hos meg selv. Gjorde ikke du det?

Skrevet

Bare kjenner følelsen, så vannvittig kåt jeg ville blitt av å se noe sånt, litt forbudt liksom. Jeg ville nok gjort det med meg selv samtidig hos meg selv. Gjorde ikke du det?

Det forbudte er jo en litt deilig følelse i seg selv. I alle fall i en slik situasjon.

Kan ikke si at jeg ikke ble kåt. Gjorde vel det>>>>>

Han er hjemme nå. Satt med pc'en her for litt siden. med klær. :kjefte:

:popcorn:

Dette er jo litt teit, men jeg liker det... :sjenert:

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Merkelig. Trodde menn som gjorde sånn var "griser" jeg, men her inne blir jo alle damene kåte.

Han hadde stor tiss... haddde han hatt liten hadde hun ringt politiet...

Skrevet

Han hadde stor tiss... haddde han hatt liten hadde hun ringt politiet...

Nå er dette en Lena80-tråd da. Så det ender antagelig med at hun plutselig oppdager at hun befinner seg i leiligheten hans der det hele utvikler seg til en heidundrende orgie der alle naboene ringer på etter tur :popcorn:

Skrevet

Nå er dette en Lena80-tråd da. Så det ender antagelig med at hun plutselig oppdager at hun befinner seg i leiligheten hans der det hele utvikler seg til en heidundrende orgie der alle naboene ringer på etter tur :popcorn:

:) Fjott.. Jeg skal ikke nekte på at jeg har dramatisert noen av mine innlegg her tidligere. Men jeg vet jeg lever i en litt anderledes verden enn de fleste. Jeg kjenner noen av de som skriver her inne personlig. Men det holder vi for oss selv. Har også vært sammen med noen av de jeg kjenner her inne. :klemmer:

Jeg har vært medlem av en viss klubb her i trondheim som ikke er her lengre. Jeg har gjort mye sexuelt i livet, som du tydeligvis ikke vet finnes her på denne kloden. Mye som jeg gjerne glemmer, og mye som har gitt meg mange fine minner.

Nå har jeg samboer og har tatt livet litt mer rolig de siste årene. men jeg er fortsatt en søkende når det gjelder nytelse.

Nytelse er noe både jeg og min samboer liker godt. Og den liker vi også å dele med andre.

Ha en fin fin kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...