Gå til innhold

Husk gardinene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter faktisk her å ser på en nabo mann nå.

Jeg bor i en leilighet i Trondheim sentrum, hvor det er litt for god utsikt til noen naboer.

Han har tydligvis glemt gardinene. Regner med han sitter å ser på noe erotisk på pc'en. :humpe:

Alle klærne er nå borte, og han koser seg så søtt. Faktisk en ganske så pen mann, og en fin passe stor pikk ser det ut til.

mhmmm :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bank på og spør om han trenger en ekstra hånd ;)

Skrevet

Ahahah! Morsomt! Heldig du er som har søndagsentertainment.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner ikke hvor ganger jeg har kost meg med å se på naboene ha sex på kjøkkenet :P Men nå har de fått gardiner da... :(

Skrevet

Er egentlig fint han ikke har gardiner. Gå over å banke på. Nei d tørr jeg ikke. (men i fantasien)

Han holder ut også... En hingst :klappe:

mhm mhm :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Stikk over dit i morgen tidlig, legg igjen en lapp med nummeret ditt og si "Takk for showet igår!" Hahahahaha.. Da er du verdens tøffeste! :D

• Liker 3
Skrevet

ja fy søren, tørr du det er du TØFF!

Skrevet

Tihi... ja,, det hadde vært stili. Ikke med tlf nr da. Men det blir nok ikke mere show om jeg gjør det.

Men det hadde vært fristende. Han smurte seg inn med en krem der nede, ble trolig litt varmgang.

:gjeiper: mhhm

Skrevet

Hehe, dette var jo litt spennende å høre om :fnise:

Skrevet

Hahaha... Enda bedre! Dropp telefonnummeret, og lag en diiiiiiiger plakat i vinduet ditt hvor det står "JA, MEG JA!" på. Så er det virkelig opp til han - hahah... For det første han gjør når han ser lappen, er vel å løpe til vinduet sitt.. ^_^

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han tenker på at noen faktisk kunne ha filmet han.

Han reiste seg opp og så ut til at skulle bli ferdig. Men roet ned og satte seg igjen.

Hvor lenge kan en mann runke seg da?

:rødme: mhm mhm mhm.... :gjeiper:

Skrevet (endret)

:sjenert:

Jeg gadd ikke ta ned persiennene i stad, men heldigvis er jeg ikke mann :fnise: Jeg sjekka om naboen rett ovenfor var å se da, men det var han ikke. :lur:

Rart hvor mye man får vite om en person som man bor rett ovenfor altså. Han som bor rett ovenfor med er ganske kjekk, og jeg vet han sover naken på natta :fnise:

Endret av Hinata
Skrevet

Han reiser seg igjen. nå skjer det. hmmm ser ikke spruten, men det ble på bordet tror jeg. stili >>>

mhm har aldri sett det på denne måten før, Deilig...

Skrevet

Hinata,, tror du han har sett deg ha sex eller koset da?

Skrevet

Jeg vil også ha en sånn nabo :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hinata,, tror du han har sett deg ha sex eller koset da?

Nei, ikke som jeg vet om, men han kan kanskje ha sett litt heftig klining og klåing.. Men er ganske flink med persiennene når jeg har besøk ;)

Skrevet

Kan jo vær noen som ser det som ikke bør se det.

Det er bygget slik her at det er ikke mange som kan se inn til andre. pga verandaer etc.. men fra soverommet kan jeg se stuen på andre siden.

Ja,, jeg liker denne naboen godt :jepp:

Skrevet

Syns du skal invitere til titting hjemme hos deg jeg :fnise: I'm in!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...