Gjest smoothie22 Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 heisann sammen med min kjæreste gjennom 1 år, vi hadde endel sex i begynnelsen, og jeg var jomfru (irrelevant egentlig) ..men nå er det sjelden. er det sånn at man gjør det mindre etter en stund eller hvordan har dere andre det? egentlig føler jeg ikke behovet for det fysisk, slik jeg gjør psykisk..er vel mest en slags bekreftelse på at jeg er attraktiv for ham - jeg ønsker meg. jeg spurte ham for noen dager siden, men fikk bare ''dust, klart jeg syns du er attraktiv''. så hva da liksom, jeg kan jo ikke annet enn og spørre, og det har jeg gjort. fikk ikke noe mer info utav ham, og han virker ikke lei seg seg eller noe, altså..han virker ikke deppa, at det kunne vært grunnen. jeg har akkuratt sluttet med p-pillen, pga noen helseplager jeg har hatt, så ville jeg se om det kunne hjelpe. dette vet han, og jeg føler det kan være grunnen. men vi gjorde det lite før det også da. ingen tvil om at han er glad i meg, det får jeg høre hele tiden, og han sier det stadig vekk med ord, men vi er begge noe usikre som personer, og kan være litt små uenige om ting..det er det eneste. ellers har vi det helt fint! skal flytte til ny leilighet og har feller hobbyer. kan legge til at jeg er overvektig, om det skulle ha noe og si, men jeg var slik da han traff meg, og det hadde ikke noe og si for sexlysten hans da. han ble stiv bare vi klina litt liksom. han er verdens beste gutt, vil bare forstå..
Fjesingen Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 han er verdens beste gutt, vil bare forstå.. Det er vi da alle sammen? :gjeiper: Nei, kjøp noe "bondage-tape" på Kondomeriet og få spritet opp sexlivet deres... Og husk å ha på lyset!
Nyterlivet Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Heisann Du og jeg er i samme situasjon. Det eneste jeg kan si er at det er vanlig at sexlysten minker etterhvert. I begynnelsen vil man utforske hverandre og forelskelsen er på topp. Etterhvert vil man gå mer i dybden i forholdet og bli mer kjent med hverandre. Dere er nå forbi forelskelse-stadiet, og dere er heldige, for det er her mange forhold tar slutt. Nyt at dere nå blir mer kjent med hverandre. Men er det sånn at det blir sex en gang på to uker, så ville jeg spurt kjæresten om han var fornøyd eller om det var noe annet, for det er mulig sexlysten hans ikke er så høy. Folk er forskjellige, selv om vi er vokst opp med at gutter/menn er kåte hele tiden. Dette er bare basert på mine erfaringer altså Jeg merker selv at vi ikke har sex så ofte som vi hadde i begynnelsen i forholdet, men det gjør meg ingenting egentlig, for vi har det mye bedre sammen nå. Husk at kjæresten er sammen med deg, ingen andre. Det er deg han er glad og han liker kroppen din akkurat som den er. Husk dette når du blir usikker. Lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Tja, nå har jeg lest et par av de andre trådene du har lagt ut, og kan virke som at du kanskje "maser" litt mye på ham sånn generelt? Du liker ikke at han besøker venner uten å ta deg med, du vil ikke at han skal dra på tur med vennegjengen, du har lite venner der dere bor og legger derfor mye av ansvaret for å underholde deg over på ham, etc. Ok, så kan han ikke reise på tur pga penger også, men hvis dere var rike tror jeg fortsatt du ville blitt sur om han reiste. Slike ting vil faktisk påvirke forholdet totalt sett, og kanskje han føler seg litt kvalt? Da er sexlysten ofte noe av det første som ryker, dessverre. Så for å fikse: slutt å kleng på ham så voldsomt som du gir uttrykk for her på forumet. Mulig du overdriver litt hvor masete du er i virkeligheten, men for oss som kun leser det du skriver her, virker det som at han rett og slett trenger litt pusterom. Skaff deg noen venner selv og la ham ha litt mindre ansvar for deg, så vil nok det meste kunne løse seg på egen hånd
Gjest smoothie22 Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 typisk at rett etter at jeg skrev dette, så snakket vi faktisk om saken.. så dette var jo bortkastet lesning for dere:P hva han svarte vil jeg holde for meg selv, da det var litt dirty ;P hehe! men det gav meg ihvertfall svar på alt jeg lurte på om meg selv vi er bare usikre på hverandre noen ganger, at vi ikke alltid tør og foreslå osv osv:P men det er nok litt min feil også, jeg dekker meg alltid til, fordi jeg er ekkel..mener jeg, sånn kroppslig:P jeg har lagt meg, og er iført bare underdel..så skulle jeg ut og hente mobilen min, og dekket meg til med et teppe - hvorpå han lurte på hvorfor jeg dekket meg til, og jeg svarte at det nok bare er naturlig for meg, at det ikke føles naturlig og sprade runt naken - noe det ikke gjør heller, aldri vært sånn, men at det nok også var fordi jeg ikke var så fornøyd med meg selv kroppslig. da sa han at kanskje det også kunne få ham over på sånne skitne tanker, om jeg var litt flinkere og by på meg selv på den måten. og den ser jeg! dekker meg alltid til, selv foran haM! noe som jo er så teit.. innser jo at det går på oss begge, ikke bare på ham. jeg må bli sikrere på meg selv rett og slett=)
Gjest smoothie22 Skrevet 25. april 2010 #6 Skrevet 25. april 2010 Tja, nå har jeg lest et par av de andre trådene du har lagt ut, og kan virke som at du kanskje "maser" litt mye på ham sånn generelt? Du liker ikke at han besøker venner uten å ta deg med, du vil ikke at han skal dra på tur med vennegjengen, du har lite venner der dere bor og legger derfor mye av ansvaret for å underholde deg over på ham, etc. Ok, så kan han ikke reise på tur pga penger også, men hvis dere var rike tror jeg fortsatt du ville blitt sur om han reiste. Slike ting vil faktisk påvirke forholdet totalt sett, og kanskje han føler seg litt kvalt? Da er sexlysten ofte noe av det første som ryker, dessverre. Så for å fikse: slutt å kleng på ham så voldsomt som du gir uttrykk for her på forumet. Mulig du overdriver litt hvor masete du er i virkeligheten, men for oss som kun leser det du skriver her, virker det som at han rett og slett trenger litt pusterom. Skaff deg noen venner selv og la ham ha litt mindre ansvar for deg, så vil nok det meste kunne løse seg på egen hånd jeg kan se hvordan du ser det på den måten =) men jeg er en veldig snill dame for ham, holdt jeg på og si=) og ettersom jeg har flytta hit for ham, for nå og slite med sykdom, har jeg vært litt klengete og masete, men jeg prøver og la være. Jeg lar ham gjøre det han vil, og det man ikke kan se ut ifra et forum er at jeg faktisk har prøvd og ''tvinge'' ham til og reise, ved og tilby det lille jeg selv har spart opp, samt foreslå en haug med andre ting=) klart jeg ville vært litt lei meg inni meg om han reiste, MEN - once in a lifetime blir man bedt med til kina, og da lar man desverre ikke sjangsen gå fra seg, mener jeg =) ikke for og forsvare noe, men et forum fremstiller kanskje sakene feil noen ganger:) forstår jo det:) jeg har slitt veldig etter at jeg flytta, og jeg har dager jeg bare vil ligge i ro pga sykdom, men jeg er med på ting og vi gjør ting sammen. venner får jeg nok etterhvert, men ting tar tid, og det har ikke vært lett på noen måter etter at jeg flytta. men saken er jo løst, takker for svar..ble veldig mye forsvaring her nå, men jeg blir litt sånn, går ofte i forsvar.. uff..enda et problem jeg sliter med! jaja, får lage en tråd om det også etter hvert;P hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå