Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #1 Skrevet 25. april 2010 Hei dere! Er det noen som har vært på tivoli i Liseberg eller Kjøben? Jeg har kjempe lyst til å ta med kjæresten på en overraskelsetur. Så det står mellom de to.. Hva tror dere?
Nyterlivet Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Jeg vil si Kjøben Større, bedre og mer liv der. Liseberg er moro det å, men blir litt for mye barn og man går fort lei der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #3 Skrevet 25. april 2010 Hva er forskjell på disse to turene? De ser jo helt like ut.. men prisen er forskjell..hvorfor det? http://www.dfdsseaways.no/reis_med_din_partner/cruise/tivoli_cruise_kobenhavn?gclid=CJGxpq7boqECFUaK3godSAIbwg
Nyterlivet Skrevet 25. april 2010 #4 Skrevet 25. april 2010 Den dyreste inneholder en inngangsbillett til tivoliet, mens den andre gir den en god pris på inngangsbilletten. Og så får du en buss til og fra terminalen
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Den dyreste inneholder en inngangsbillett til tivoliet, mens den andre gir den en god pris på inngangsbilletten. Og så får du en buss til og fra terminalen Hmm, men på "les mer" står det på begge at det inkluderer bilett til tivoli. Veldig lett å misforstå dette?! det ser helt likt ut for meg :/
Amys Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Tivoliet i København er av typen "koselig, gammeldags tivoli", dvs ikke så fancy med tanke på attraksjoner etc, men veldig koselig. Liseberg er mer "action", som kanskje passer bedre for barn (og barnslige voksne som meg :D ). Så det spørs på hva slags tur dere vil ha, er det en romantisk weekend ville jeg kanskje valgt København
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Vi er ett lekent par på 24 Vil ta han med dit det er mest fart og spenning:)Jeg lurer på om det bli Liseberg,for da kan vi være der hele dagen.. I kjøben får vi bare vært der i 6 timer.. vet ikke om det er nok.. noen andre erfaringer/forslag eller:)?
Christiane_W Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Tivoli i Køben er mindre enn Liseberg, Liseberg kan vel mer sammenlignes med Tusenfryd, mens Tivoli i Køben er i samme sjanger som Gröna Lund i Stockholm, men med flere spisesteder. Personlig foretrekker jeg Tivoli, jeg synes Liseberg blir mer for barna.
Amys Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Vi er ett lekent par på 24 Vil ta han med dit det er mest fart og spenning:)Jeg lurer på om det bli Liseberg,for da kan vi være der hele dagen.. I kjøben får vi bare vært der i 6 timer.. vet ikke om det er nok.. noen andre erfaringer/forslag eller:)? Ville definitivt gått for Liseberg da ja
Floranda Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Jeg har vært på begge Tivoliene. Det i København er veldig koselig. Vi var der i julen, så fikk veldig fin og god julestemmning med alle lysene og slikt. Men det er ikke et sted jeg hadde reist til får å ta en masse ting. Vi kikket litt en dag og så var vi veldig fornøyd. Er ikke så mange ting å ta. I liseberg har jeg vert 6 ganger og er enda ikke lei. Tro det eller ei! :D Var der nesten alle gangene som liten. ( er 21 år nå) Trives veldig godt i liseberg og vil anbefale det på det sterkeste. Det er veldig trivelig der, pluss det er mange ting du kan hoppe opp i. Hadde soleklart gått for liseberg! :D
MissStiles Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Jeg har bare vært på Liseberg. Bedre enn Tusenfryd. Siden det er flere større karusseller. For voksne. Hørt at tivoli i Køben er et veldig koselig sted. Spørs hva du/dere er ute etter på en sånn tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå