Gå til innhold

Treningsballen fra Clas Ohlson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra? Hva er forskjellen på denne og de dyre i sportsbutikkene? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken ball? hehe..link?

Skrevet

Jag har den! :jepp: Den är precis likadan som de dyrare varianterna, fast den har inget märke där det står "Peak performance" eller något annat fancy sport. ;) Jag har haft min i 2 år (antar att det är samma som de säljer nu) och den håller fortfarande. :)

Skrevet

LetThemEatCake: Å, så bra! Fulgte det med pumpe på den? Hva kan man evt pumpe den opp med hvis ikke?

mirandaa: Hehe, jeg bare tok det for gitt at alle visste hva jeg snakket om :plystre:

Link

Skrevet

Det följde med ett litet plaströr som man sticker in i öppningen så att det ska bli lättare att blåsa. Jag har tappat bort det dock, haha. Men det fungerar fint att blåsa med bara munnen. :)

Skrevet

En plastpump kostar ju bara 20kr eller så, så du tjänar ju på det ändå. ;)

Skrevet

Genialt. Hvilken størrelse har du? Jeg er litt under 170, burde gå for 65 cm da ikke sant?

Vet du om den er sånn at luften siver ut dersom det går hull på den, eller om den eksploderer som en ballong?

Skrevet

Den är ju inte spänd på samma sätt som en ballong så hvis du inte lager ett gigantiskt hål så pyser den nog bara lite. ;) Men jag är ständigt rädd för att den bara ska "POFF" och så ligger man på golvet! :fnise: Men det sker nog inte.. Jag har den största! Ju större desto bättre. :)

Skrevet

Hehe, jeg har bare sett på mange av de fancy at de har anti-explotion-formula-blablabla, så da blir man jo lett litt paranoid, ser også for meg magaplask på gulvet :lol:

Men ok, da går jeg for den store. Takk for hjelpen! Skulle ha lagt inn dette innlegget for lengst! :fnise:

Skrevet

Haha! ^^ Anti-expoltion-formula!? :skratte: Jag tror faktiskt att den billiga fungerar lika bra, men det är ju ett bra försäljningsargument! Snart kommer det väl en dust-repellant-variant!

Skrevet

Nå sitter jeg på ballen min ;)

Skrevet

Härligt! Förnöjd? :)

Skrevet

Jeg prøvde å blåse den opp med det røret, men synes ikke det var helt nok, ble litt for pannekake. Fant en gammel pumpe i boden som uler som et uvær, så nå har jeg blåst den opp så mye jeg klarer, men tror jeg kommer til å slippe ut litt av luften etterhvert, nå er den nesten litt for hard :lol:

Uansett veldig fornøyd ja, fikk beskjed av fysio å kjøpe for lenge siden, men jeg har ikke funnet noen fine.. :sjenert: Ble veldig glad da jeg så denne, for den er så diskret. Hvis man først skal ha en diger ball i stua synes jeg det er greit at den ikke er i en hylskrikefarge :fnise:

Hva bruker du din til? Hva slags øvelser? Bruker du din som stol også? :)

Gøy med ny ting :ler:

Skrevet

Jag kör mest styrketräning med den faktiskt, typ armhävningar, situps och liknande. Det blir mycket jobbigare, roligare (fun på svenska, haha) och så är det jättebra för balansen. :) Och ja, den är hur skön som helst att sitta på! Och det är säkert också bra för balansen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...