Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og mannen min skal feriere litt i Spania om et par uker. Vi skal bo i Santa Pola (sted ikke langt fra Alicante) i en uke, deretter vil vi neste uken leie en bil og kjøre nedover til Gibraltar. Vi regner med å leie bilen 7 fulle dager. (Tur-retur Alicante/Gibraltar)

Er det noen her med tips til oss?

Og har noen benyttet seg av leiebil i Spania før? Erfaringer? Tips til gode og seriøse utleiefirmaer?

Håper på svar!

MVH Anjah

Endret av Anjah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...-eller erfaring med leiebil i utlandet generelt?

Skrevet

Har brukt www.eleiebil.no flere ganger og er veldig fornøyd; både med pris, service etc

Skrevet

Prøv her, www.spaniaguiden.no/leiebil/ Vi har leid bil gjennom disse 2 ganger, og skal igjen i sommer.

Skrevet

Mange takk!

Flotte tips dere kom med!! :klemmer:

Skrevet

kan jeg bare komme med et tips... (det er forresten ikke noe stress og leiebil og kjøre rundt i spania - sjekk sixth.com, eurocar osv osv)

ikke ha gibraltar som hovedmål. det er mange flotte plasser i området- jeg personlig synes gibraltar var en nedtur. sjekk plasser som f.eks sevilla, granada, tarifa, ronda (?), cadiz f.eks

Skrevet

Vi hadde leiebil i to uker i Alicante i fjor fra http://www.victoriacars.com/ Vi fant dem veldig billige og hadde NULL problem med hverken utleien, bilen eller leveringen :)

Skrevet

kan jeg bare komme med et tips... (det er forresten ikke noe stress og leiebil og kjøre rundt i spania - sjekk sixth.com, eurocar osv osv)

ikke ha gibraltar som hovedmål. det er mange flotte plasser i området- jeg personlig synes gibraltar var en nedtur. sjekk plasser som f.eks sevilla, granada, tarifa, ronda (?), cadiz f.eks

Såklart du kan komme med et tips! Det er bare koselig! :biggrin:

Så kjipt at Gibraltar ble en skuffelse, da. Hva var nedturen?

Og fortell meg gjerne mer om de forskjellige plassene du listet opp. Jeg er helt grønn på spanske severdigheter, dessverre :tongue: Vi har bare en uke på å komme oss fra Alicante, ut på tur og tilbake igjen før flyet går, forresten.

Og nå har vi forresten bestilt oss leiebil. Vi har gått igjennom alle forslagene og litt flere, og valget falt på eleiebil.no. Fikk et godt tilbud, pluss at disse ikke tar betalt for ekstra sjåfør eller har sinnsyke egenandels-satser. :reise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...