Gå til innhold

Hvordan vite om han er gira?


Gjest Pocahontas

Anbefalte innlegg

Gjest Pocahontas

Jeg har falt litt for en kollega av meg. Ikke en forferdelig situasjon, hadde jeg ikke hatt samboer. Er vanskelig å si i hvilken grad, men jeg tenker ofte på han.

Jeg ser mange gode kvaliteter i han, som samboer ikke har. Skal heller ikke stikke under en stol at jeg og sambo ikke går like bra sammen som vi tidligere har gjort. Men vil likevel ikke sjansespille på å ødelegge oss for en som kanskje ikke liker meg på samme måte.

Kjenner ikke kollega så godt, men han har gitt meg fine komplimenter de få gangene vi har jobbet sammen. Spørsmålet er om han er slik mot de fleste jenter, eller om han tenker om meg slik jeg tenker om han. Hvordan kan jeg finne ut av det (på en diskré måte)?? Jeg er ikke en person som er rett frem av meg, er en flørtete person av natur, men kan selvfølgelig ikke si noe som gjør at det kan bli kleint å jobbe med han. Vil bare vite om han er gira :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har noe ønske om å forlate samboeren din så er det kanskje klokt å la være å finne ut om denne kollegaen er gira. I forhold som varer over lang tid og som er forbi forelskelsesrusen, er det ikke uvanlig å kunne føle seg tiltrukket av andre og kjenne litt spenning rundt det. Men det er smart å holde tunga rett i munnen og holde denne type fristelser på avstand, vel og merke hvis du ønsker å fortsette det forholdet du allerede har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pocahontas

Han er singel, ja. Bor alene i egen leilighet. Vet hva han interesser seg for, hvor han kommer fra, hvilken gate han bor i nå, hvor han har jobbet før, hva han har studert. Så basic'en har jeg kontroll over :P

Vet det er vanlig å lure seg selv ved å tro man er kjempebetatt av en annen, fordi rusen i forholdet man er i er over, men tror det er noe annet her. Sambo har gitt meg fryktelig lite i det siste (før jeg møtte kollega), gjør utrolig lite ut av seg og gir meg generelt mye å irritere meg over.

Har tenkt mye frem og tilbake på det, og det jeg trenger er egentlig tips til åssen jeg kan finne ut om kollega er interessert. Først da kan jeg vurdere situasjonen grundig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Han er singel, ja. Bor alene i egen leilighet. Vet hva han interesser seg for, hvor han kommer fra, hvilken gate han bor i nå, hvor han har jobbet før, hva han har studert. Så basic'en har jeg kontroll over :P

Vet det er vanlig å lure seg selv ved å tro man er kjempebetatt av en annen, fordi rusen i forholdet man er i er over, men tror det er noe annet her. Sambo har gitt meg fryktelig lite i det siste (før jeg møtte kollega), gjør utrolig lite ut av seg og gir meg generelt mye å irritere meg over.

Har tenkt mye frem og tilbake på det, og det jeg trenger er egentlig tips til åssen jeg kan finne ut om kollega er interessert. Først da kan jeg vurdere situasjonen grundig!

Så kan kjæresten din være en reserve mens du finner ut av dette? Herregud!! Gjør det slutt med kjæresten din først du. Ingen vits i å være sammen med han om du allikevel pløyer markedet for andre? Du er jo tydeligvis ikke fornøyd der du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt mye frem og tilbake på det, og det jeg trenger er egentlig tips til åssen jeg kan finne ut om kollega er interessert. Først da kan jeg vurdere situasjonen grundig!

Sorry, men det er ikke det som står i fasiten. Først skal du vurdere om du vil ha samboeren din, eller om du vil være uten han, alene.

Siden kan du finne ut om andre er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har gitt meg fryktelig lite i det siste (før jeg møtte kollega), gjør utrolig lite ut av seg og gir meg generelt mye å irritere meg over.

Jeg råder deg til å glemme girstanga til kollegaen din, ta tak i mannen din sin girstang, bøye den hardt ned og til venstre, og slippe clutchen sakte opp. Deretter kjører du forsiktig i revers.

Snakk med samboeren din. Hva vil han og du. De irritasjonene, er det noe dere kan gjøre med det? Kan du tenke annerledes , og lære deg å leve godt med det?

Hvis dere er enige om å skille lag, så gjør det. Eller kanskje dere skal ta ett samlivskurs.

Når du er etablert og trygg som enslig, så får du tenke over det med giring. Men neste gang du velger mann , så får du være litt mer nøye, og finne feilene før du tar tak i girstanga, og tenke over om de feilene er ok for deg. Alle menn er dessverre feilvarer, og damene tror liksom at de har to års reklamasjonstid, og at det ikke er farlig, for det er jo bare å bytte. Finn feilen, og se om den er til å leve godt med.

Det med giringa er det letteste. Det som er litt verre er å se langt fram, forståelse, oversikt og flyt.

Kjør pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør glemme å finne ut om hvordan han er før du finner ut av forholdet ditt! Det du driver med nå er å skjekke om gresset er grønnere på den andre siden, uten å skjekke det ordentlig. Å ende ett forhold pga. forelskelse/svermeri er dumt. Når den forelskelsen ender kan det vær du ser at du angrer og da kan det være for sent. Jeg gjorde nesten dette. Men det ordnet seg heldigvis. Og nå kan jeg ikke forstå hvorfor jeg neste ofret samboeren min. Disse tingene skjer ofte når forholdet har vanskelige perioder, men disse kan gå over, og da er man glad man ikke har sølt noe viktig bort.

Gresset er ofte ikke grønnere på den andre siden, men virker ofte slik. Man bør ikke ta viktige avgjørelser angående forhold hvis man svermer for noen andre. Vent til du har fått svermeriet litt på avstand og så finner du ut om følelsene for kjæresten din før du bestemmer deg!

Lykke til i en vanskelig situsjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er det at naar man finner noen andre, sa blir plutselig problemene paa hjemmebane MYE stoerre enn det de var foer. Dette er noe mennesker gjoer for aa gjoere det lettere aa godta at man gjerne vil over pa andre siden av gjerdet, og skal ha gode grunner til det.

I loepet av livet kommer nok alle til aa bli betatt av andre enn sin egen partner. Jeg er glad samboer og jeg har snakket om dette, og har planene klar for hvordan vi skal handtere det. Man kan ikke bare gi opp alt for den minste lille ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...