*marte* Skrevet 16. september 2003 #1 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg prøvde brudekjoler i dag (igjen) Problemet er at jeg fant en nydelig romantica-kjole, men glemte å skrive opp nummer/navn Den hadde knyting i ryggen, åpen rygg, langt slep og broderier (blomster) på overdelen samt nedover den ene siden av kjolen. Noen som vet noe? Kanskje enklest å gå tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 16. september 2003 #2 Del Skrevet 16. september 2003 Se om du finner den igjen her inne: http://www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 16. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2003 nope, fant den ikke der... Men det er ikke så lett å se hvordan kjolen er på de bildene, og neste ingen rygger. Noen som vet om et annet nettsted med bilder av romantica-kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 17. september 2003 #4 Del Skrevet 17. september 2003 Her kanskje? http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-bru...rudekjoler.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 17. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2003 nei, desverre ikke her heller... Fant en annen tråd om romantica-kjoler, og får vel bare slå meg til ro med at det ikke finnes bilde av den på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. september 2003 #6 Del Skrevet 17. september 2003 Da er vi to :cry: Har lett høyt og lavt på nett etter min ROMANTICA, men har måttet gi opp. Finner den ingen steder. Kanskje er den kjolen du har prøvd fra et år eller to tilbake også ligger bare årets kolleksjon på sidene til ROMANTICA? Det er i allefall det jeg tror om min. Må nok bare lære meg å legge inn bilder her på KG slik at jeg kan vise den frem i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå