Gå til innhold

Fitte på boks?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror dere vi noen gang kommer til å lage en fullverdig fitte på boks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testat Fleshlight? ;) :gjeiper:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Syns konseptet er latterlig! Men hva folk gjør på soverommet skal ikke jeg legge meg bort i , så lenge jeg slipper å se på.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Syns konseptet er latterlig! Men hva folk gjør på soverommet skal ikke jeg legge meg bort i , så lenge jeg slipper å se på.

Konseptet er latterlig?

Dere har jo dildoer.

• Liker 1
Skrevet

Haha, precis! Om det konceptet är latterlig burde ju dildokonceptet vara ännu mer latterlig med tanke på hur många varianter det finns. ;) Jag tycker att det är greit med sexleksaker jag! Och ännu mer greit att man faktiskt försöker utveckla dem hela tiden och komma på nya saker.

Och som svar till TS: Nej, inte en fullvärdig fitta. En fitta producerar ju eget glidmedel och är varm, 2 element som kan vara svåra att efterlikna. Men en nästan fullvärdig fitta som man värmer upp med kroppsvärme och friktion och häller glidmedel på finns ju redan och kommer förmodligen att förändras och förbättras i tusentals varianter. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det går jo an å håpe... så slipper man det de er festet til. Overfladiske, kalde og bitchete kvinner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja - men så får man vel selv det man fortjener ;) Synes du at kvinner oppfører seg overfladiske osv mot deg, så er det kanskje en grunn til det. Respekt er et fint ord :D

• 7 måneder senere...
Skrevet

Som nevnt før her, det fins Fleshlight.

Men jeg lurer på hva TS mener med "fullverdig fitte"?

Er ikke det en fitte med dame rundt da?

Dem får du nok aldri på boks, TS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...