Gå til innhold

feminin og maskelin

17 stemmer

1. 1. hvor føler du deg hjeme

• mest feminin
      11
    • mest maskelin
      3
    • god blandig
      3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en test som du kan ta for å finne ut om du tenker mest som en kvinne eller som en mann:

Sex i.d. test

Skrevet

Her er en test som du kan ta for å finne ut om du tenker mest som en kvinne eller som en mann:

Sex i.d. test

Jeg ble en del hemmet av at den var på engelsk, rett og slett. Noen ord jeg ikke viste hva betydde, plus at jeg ikke kom på like mange ord på engelsk som jeg ville gjort på norsk. Der hvor språket ikke ble noe problem kom jeg hele tiden ut som veldig feminin osv. mens der jeg sleit litt med språket, så ble det et annet resultat enn det som egentlig er sant. Så den ble ikke spesielt bra den testen for meg.

Og jeg er som regel god i engelsk. Finnes den ikke på norsk?

Skrevet

Sex i.d. test

Hmm.. tenker visst et solid hakk mer som en mann iflg den testen ihvertfall :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Morsomt test, men jeg ble også litt hemmet av at den var på engelsk.

I alle fall på siste oppgave, der jeg ikke har ordforråd nok til å finne synonymer.

I følge den testen er jeg en "homofil mann". (Jeg fikk 50 på mannssiden)

Det ser ut til at jeg er "mannlig" på de tekniske oppgaven (jeg fikk 18 av 20 på den første testen (vinklene), og 11 av 12 3D-figurene), og "kvinnelig" på de andre oppgavene (bortsett fra den verbale sisteoppgaven), så egentlig har jeg nok en balansert hjerne.

Det hele falt nok på denne:

*Your score: * you associated 5 word(s) with grey and you named 4 word(s) that mean happy.

*What does your result suggest?*

If you produced 1 - 5 words: You are more of the strong, silent type with a male brain. You probably find it easier to express yourself in non-verbal ways, preferring action rather than words.

Men det som var veldig morsomt med resultatet, var dette:

*Empathising* *Your empathy score is:* 15 out of 20

If you scored 15 and above, you are very empathic and would be an ideal person to comfort people in a time of crisis. Women in general are better at empathising.

*Systemising* *Your systemising score is:* 15 out of 20

A score of 15 and above suggests you're good at analysing or building systems. Men in general are better at systemising. Scientists are keen to learn more about people who score high or low on both tests. They want to find out whether or not empathising and systemising are linked. Is a possible to make yourself more empathic?

Kvinne og mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...